Volkswagen gre po vmesni poti elektrifikacije, prvi polni hibrid bo novi T-Roc.
Kot odgovor na (pre)počasno rast prodaje popolnoma električnih vozil, so se v skupini Volkswagen odločili poskusiti še vmesno pot. Čeprav skupina Volkswagen že ponuja več priključnih (PHEV) in blago hibridnih modelov (MHEV), so se po letih zavračanja odločili v svojo ponudbo dodati tudi polne oziroma klasične hibride, znane tudi kot HEV. Nič revolucionarnega seveda, takšne pogone že dobro poznamo iz drugih znamk.
Gre za tehnologijo, ki ne potrebuje zunanjega polnjenja in po zaslugi majhne baterije omogoča vožnjo izključno na elektriko – čeprav v omejenem obsegu – in služi predvsem boljši učinkovitosti pogona in nižji porabi goriva. Njihova nova pogonska enota bo združila 1,5-litrski turbobencinski motor s samostojnim elektromotorjem in baterijskim sklopom. Motor bo ob poganjanju koles obenem deloval tudi kot generator, ki bo polnil baterijo med vožnjo.
Več stopenj zmogljivosti, uporaben za modele na platformi MQB Evo
Sistem bo omogočal različne zmogljivosti med 150 in 200 kilovati moči (204 in 272 KM), navor pa bo znašal med 350 in 400 njutonmetri, je iz zanesljivih virov potrdil Autocar. Prvi model z novim sistemom bo druga generacija Volkswagnovega križanca T-Roc, ki bo razkrit letos septembra na avtomobilskem salonu v Münchnu. Poleg polno hibridnega pogonskega sklopa naj bi ponujal še blaho hibridne bencinske in dizelske pogonske sklope.
Novi pogon pa ne bo omejen zgolj na T-Roca. Tehnologija se bo razširila še na druge modele na platformi MQB Evo – kar pomeni, da bodo te pogone sčasoma verjetno dobili tudi Golf, Passat, Tiguan, Audi A3, Cupra Leon in Formentor, Škoda Octavia, Kodiaq, Scala in Superb. Pa verjetno še kakšen iz bogate koncernske ponudbe. Volkswagen namerava do leta 2028 v razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem, vključno z novim hibridnim pogonom, vložiti kar 60 milijard evrov.