Škodinih Superbov na naših cestah ni veliko. Nova generacija te češke limuzine, ki prihaja sedem let po nastopu prejšnje, bi morala stvari postaviti na drugačne temelje. Za to je kar precej razlogov, med njimi pa izstopajo sveža oblika, še večja prostornost in zelo ugodna cena nove čehinje, ki je te dni zapeljala tudi v slovenske prodajne salone.
Na izbiro so trije bencinski motorji (1.4 TSI z 92 kW/125 'konji'; 1.8 TSI s 118 kW/160 'konji'; 3.6 FSI 4 x 4 s 191 kW/260 'konji') in trije dizelski (1.9 TDI s 77 kW/105 'konji'; 2.0 TDI s 103 kW/140 'konji'; 2.0 TDI s 125 kW/170 'konji'), vsi z neposrednim vbrizgom in VW-jevim poreklom. Nekaj tehnike je že dolgo poznane (1.9 TDI in petstopenjski ročni menjalnik), nekaj je še dokaj sveže (ročni šeststopenjski menjalnik in DSG 6), nekaj pa povsem nove (DSG 7, parkirni pomočnik, sledljivi žarometi z več programi za vožnjo po avtocesti, mestu, v dežju …).
Opreme so tri, Comfort, Ambition in Elegance, že za prvo pa velja, da bo uslišala vse razume želje po avtoradiu s predvajalnikom MP3, daljinskem centralnem zaklepanju, ESP-ju, električnih šipah in ogledalcih, polsamodejni klimatski napravi, potovalnem računalniku, štirih varnostnih blazinah in dveh zavesah … Izbrani Ambition med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo, parkirna tipala zadaj, predal z dežnikom v levih vratih, tempomat in voznikovo kolensko varnostno blazino, Elegance pa doda alu platišča velikosti 17 palcev, boljši avtoradio s CD-izmenjevalnikom, tipalo za dež, sistem nadzora tkala v gumah itd.
Če upoštevamo, da je 4, 8 metra dolga limuzina, katere vrata 565-litrskega prtljažnika se odprejo po limuzinsko ali kombilimuzinsko (Škodin patentirani sistem Twindoor), na zadnji klopi še prostornejša (za 19 mm več kolenskega prostora) od rekordne prejšnje generacije, je začetna cena 19.990 evrov (1.4 TSI Comfort) zelo vabljiva.
Foto: Škoda
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del