Pri Ineosu so razkrili, da je nevšečnost povzročil zunanji dobavitelj.
Ineos Grenadier, bolj znan kot neuradni naslednik starega Land Rover Defenderja ali uresničena ideja angleškega milijarderja, ki je za svoja popotovanja želel nekaj, kar v tistem trenutku ni prodajal nihče, je doživel popolno zaustavitev proizvodnje. Ne zaradi pomanjkanja povpraševanja, temveč zaradi pomanjkanja kritičnega sestavnega dela, ki ga priskrbuje zunanji dobavitelj.
Je kriv Recaro?
Pri Ineosu ostajajo skrivnostni. Do tega trenutka še niso razkrili kateri sestavni del je povzročil težavo, niti za katerega dobavitelja gre, le, da naj bi se dobavitelj boril s plačilno nesposobnostjo in da v tem trenutku ni mogoče najti rešitve, ki bi lahko hitro oživela proizvodnjo. Z nekaj sklepanja bi, sicer morda povsem neupravičeno, s prsti lahko pokazali na Recaro, ki je julija vložil predlog za stečaj zaradi znatnih finančnih težav. V tistem obdobju so nameravali nemoteno nadaljevati s proizvodnjo in izpolnjevati naročila sedežev, a obstaja možnost, da se je v tem času že kaj spremenilo.
Ineos je težava zadela ravno v trenutku, ko je prodaja dobila zagon. Čeprav so v Sloveniji dokaj neznani, so prisotni že na 45 trgih, ta mesec so prodrli še na Kitajsko in v Mehiko. V prvem polletju letošnjega leta so že prodali več vozil kot v celotnem lanskem letu in so bili na dobri poti, da jih v letošnjem letu prodajo več kot 20.000. Po trenutnih konzervativnih napovedih tiskovnega predstavnika Ineosa pa kaže, da bodo proizvodnjo v polni meri spet lahko zagnali šele v začetku prihodnjega leta.