Subarujeva Tribeca je v prenovljeni izdaji z manj šokantnim prednjim delom že zavila tudi v slovenske salone. 4, 87 metra dolgi SUV, ki po predstavah tovarne tekmuje za podobne kupce kot BMW X5, MB ML in VW Touareg, ima novo zunanjo obliko.
Sedemsedežnik (5 + 2) poganja zdaj 3, 6-litrski bencinski bokser s 190 kilovati (258 KM) pri 6.000/min in 350 Nm pri 4.000/min. Skoraj dve toni težek štirikolesno gnani Subaru pospeši od nič do 100 km/h v 8, 9 sekunde, pri podatkih o največji hitrosti so zapisali 207 km/h, povprečna poraba goriva na 100 km pa naj bi znašala 11, 6 litra.
Menjalnik je samodejni, narejen pri Prodrivu, notranjost pa velja za najbolj prestižno med Subaruji. Tudi prilagodljivost jevrhunska, saj se druga sedežna klop deli v razmerju 40 : 20 : 40, nastavljiva so naslonjala, sedeži druge vrste pa so vzdolžno pomični za kar 20 centimetrov. Šesti in sedmi sedež se zložita v ravno dno prtljažnika.
Pri slovenskem uvozniku načrtujejo v letošnjem letu prodati okoli deset Tribec. Čakalna doba naj bi bila do dva tedna, izbira pa ne bo zelo široka, saj bodo prodajali le najbolj opremljene različice. Pogled na ceno 57.460 evrov vam bo verjetno najprej vzel sapo, a vedite, da gre za najbolj prestižnega Subaruja (edinega narejenega zunaj Japonske), ki pri opremi pravzaprav ne pušča neizpolnjenih želja: kamera za vzvratno vožnjo, prednje in stranske varnostne blazine, varnostni zavesi, dvopodročna samodejna klimatska naprava, radio s CD- in MP3-izmenjevalnikom zgoščenk, usnjena notranjost, potovalni računalnik, navigacijski sistem (brez Slovenije) s sedempalčnim barvnim zaslonom, kup vtičnic, tempomat, DVD-sistem z devetpalčnim zaslonom in slušalkama za potnike na zadnjih sedežih, električno nastavljiva ogledalca, električno pomične bočne šipe …