Nissan Gripz Concept - po navdihu puščavskih dirkalnikov in dirkalnih koles

16. 9. 2015
Deli

Nissan je pripravil študijo kompaktnega križanca za mlade s sedežno konfiguracijo 2+2, ki v sebi nosi osebnosti klasičnega puščavskega dirkalnika in dirkalnega kolesa. Vpeljuje tudi Nissanov novi oblikovni jezik "emotionalgeometry" in namiguje na inovativno prihodnost znamke.

Avtomobil, v katerem sta združena sposobnost in praktičnost kompaktnega križanca ter razburljivost in zmogljivosti dirkalnega avtomobila, naj bi bil enako uporaben za vsakdanje vožnje po opravkih in avanturistične izlete konec tedna - prav tako, kot kolesar športno kolo uporablja za vožnjo na delo, po njem pa se odpelje na adrenalinski izlet.

Študija spominja tudi na enega Nissanovih prvih "križancev", za katerega takrat seveda niso uporabljali te oznake. V 1970. letih so namreč na rallyju Safari zmagovali športni kupeji Nissani 240Z, ki so jim namenili štirikolesni pogon in okrepljeno povišano podvozje, da so lahko enako suvereno premagovali terene na polotoku Baja California ter planjavah Kenije, Ugande in Tanzanije. Zanje je bila značilna motna črna barva na pokrovu motorja in prtljažnih vratih v nasprotju z oranžno barvo preostale karoserije.

Takšna barvna kombinacija je tudi na karoseriji študije, ki so ji sicer namenili osnovni okvir iz ogljikovih vlaken, na katerega so pritrdili karoserijske panele. Prednja vrata se odpirajo navzgor, zadnja pa nazaj, sicer pa si Gripz precej elementov deli s spomladi v Ženevi predstavljeno študijo Sway, a bolj namiguje v smer križanca. Zanimive so akcijske kamere v prednjih lučeh, ki beležijo video o poti, ki jo s pomočjo hibridnega pogona premaguje Gripz. Voznik ga lahko takoj pošilja na spletne portale in tako znancem in prijateljem omogoči, da ga spremljajo preko svojih elektronskih naprav.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"