Kaj se zgodi, če se Nissana GT-R lotijo pri Italdesignu?

12. 7. 2018
Deli

Rezultat bomo lahko konec tedna videli na Festivalu hitrosti v Goodwoodu, kjer bo predstavljen prototip Nissan GT-R50 by Italdesign. Z njim so proslavili tudi dve 50-letnici. Italdesign namreč 50-letnico praznuje letos, Nissan pa bo prihodnje leto zaznamoval 50 let izdelovanja Nissana GT-R oziroma njegovega predhodnika Nissana Skyline GT-R.

Italdesign je pri oblikovanju svoje vizije Nissana GT-R izhajal iz najnovejšega Nissana GT-R Nisma in ga, kot pravijo, reinterpretiral z evropskim občutkom ter v njem združil surovo silo in italijanska rokodelstvo in občutek za prefinjenost. A to ni bilo vse, saj so z motorjem, ki za 120 'konjev' presega serijskega, ter izboljšavami šasije in pogonskega sklopa novi videz okrepili tudi na področju tehnike. Pod motornim pokrovom namreč deluje pri Nismu izpiljeni 3,8-litrski motor V6, ki razvija moč 720 'konjev' in navor 780 njutonmetrov, za stik s tlemi skrbi Bilsteinov sistem blaženja, za dobro ustavljanje pa Brembove zavore. Pri Italdesignu so prototip razvili, izpilili in izdelali, pri oblikovanju pa sta sodelovala tudi Nissanova oblikovalska centra v ZDA in Evropi.

Med oblikovnimi posebnostmi Nissana GT-R50 izstopajo bolj izrazita grba na motornem pokrovu, razpotegnjeni LED-žarometi, nižja strešna linija in izstopajoče hladilne reže v obliki 'samurajskega meča' za Sprednjim kolesi. Videz dopolnjuje še veliko krilce na zadku. V notranjosti izstopajo zlati poudarki, dve okrasni strukturi ogljikovih vlaken in sedeži iz kombinacije alkantare in črnega italijanskega usnja.

Pri Italdesignu načrtujejo izdelavo 50 maloserijskih primerkov Nissana GT-R50 by Italdesign, ki jih bodo izdelali v skladu z željami kupcev, ki bodo za vsakega odšteli najmanj 900 tisoč evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"