Nissan je za avtomobilski salon v Tokiu pripravil študijo IDS Concept, s katero napoveduje svoje smernice pri razvoju električnega avtomobila in nadgradnji avtonomne vožnje in varnostnih sistemov z umetno inteligenco.
Kot pravi predsednik uprave koncerna Renaulta-Nissani Carlos Ghosn, bodo prihodnje tehnologije prinesle revolucijo v odnos med avtomobilom in voznikom. S tehnologijo Nissan Intelligent Driving naj bi izboljšali voznikovo sposobnost, da pravočasno opazi, premisli in reagira. Zmanjšali naj bi možnost človeških napak, ki so vzrok za več kot 90 odstotkov prometnih nezgod. Vozniki naj bi čas, ki ga prebijejo v avtomobilu, preživeli bolj varno, čistejše, bolj učinkovito in bolj zabavno.
Avtonomna vožnja naj ne bi bila le prevoz med točko A in B, ampak naj bi bila tudi zabavno doživetje, saj so študijo zasnovali tako, da tudi v avtonomnem načinu posnema voznikove vozne navade. Ko bi voznik dejansko vozil, bi bila vožnja lahko tudi zelo dinamična, a kljub temu varna, saj bodo varnostni sistemi neprestano spremljali dogajanje in pomagali vozniku. Nissanova umetna inteligenca ne bo sposobna le učenja, ampak bo imela vlogo pozornega partnerja, ki mu bo s podatki pomagal pri vožnji. Komunikacija sicer ne bo potekala le med avtomobilom in voznikom ampak tudi med avtomobilom in ostalimi udeleženci v prometu.
Glede na to, če bo voznik vozil sam ali pa bo vožnjo zaupal vozniku, se bo spremenila tudi zasnova notranjosti. V prvem primeru bo ta bolj osredotočena na cesto pred vozilom, sicer pa bo pozornost bolj usmerjena v komunikacijo med potniki. Volanski obroč bo pospravljen v armaturno ploščo iz katere se bo pokazal velik zaslon. Načinu vožnje bo prilagojena tudi osvetlitev. Nekaj pozornosti je posvečene tudi voznikovi ustrežljivosti, saj bo avtomobil s svetlobnimi znaki in napisom "After you" denimo druge udeležence v prometu opozarjal, da je pozoren na njih.
Le 1380 milimetrov visoka aerodinamična karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, zato motor z majhno težo avtomobila nima veliko dela. Baterija s kapaciteto 60 kWh zadostuje za dolge razdalje, k čemur pripomorejo tudi drugi ukrepi, kot so kolesa, ki imajo sicer velik premer a širino le 175, ki jim zmanjša kotalni in zračni upor. Bočne površine gum so tudi obdane z majhnimi krilci, ki ustvarjajo majhne vrtince, ki še izboljšajo pretok zraka mimo gume.