Nissan Leaf se bo peljal v Mongolijo, seveda na električni pogon

26. 4. 2017
Deli

Ali lahko električni Nissan Leaf premaga gore, puščave in stepe na 10.000 milj oziroma 16.000 kilometrov dolgi vožnji od Velike Britanije do Mongolije? To bosta poskusila člana ekipe Plug In Adventures, ki se bosta na dolgo pot podala z nekoliko predelanim Nissanom Leafom.

Njun Nissan Leaf, ki je dobil oznako AT-EV (All Terrain Electric Vehicle – električni avtomobil za vse podlage), je zasnovan na serijskem Leafu z opremo Accenta, ki mu baterija s kapaciteto 30 kWh omogoča do250 kilometrov električne vožnje, a so ga nekoliko prilagodili za dolgo naporno pot.

Gume so ožje kot pri standardnem Leafu in s tem prilagojene predvsem vožnji po netlakovanih podlagah, dno avtomobila in vdolbine za kolesa pa so okrepljeni z zaščitnimi ploščami. Na dodatnem strešnem prtljažniku je tudi nosilec z led svetilkami za močno razsvetljavo ceste z nizkonapetostnim virom svetlobe. Ker pri tekmovanju niso pomembne hitrosti, v notranjosti ni varnostne kletke, prednji del kabine pa je z izjemo gumijastih preprog ostal skoraj nespremenjen. Zato pa so v prid zmanjšanja teže in večjih prevozniških zmogljivosti povsem izpraznili prostor za voznikom in sovoznikom.

Kot je povedal ustanovitelj ekipe Chris Ramsey, bo Mongol Rally najbolj zahtevna preizkušnja za njihovo ekipo doslej, čeprav so od leta 2011 opravili že precej zahtevnih voženj. Njihov Nissan Leaf bo prvi električni avtomobil na tekmovanju, ki je sicer rezervirano za avtomobile z motorji na notranje izgorevanje z delovnimi prostorninami enega litra in manj. Tekmovalci se morajo poleg tega znajti brez servisnih ekip, zato so med vožnjo prisiljeni v sodelovanje z domačini ob njihovi poti, kar je tudi eden od namenom dirke. Ekipa Plug In Adventures se bo torej morala precej potruditi, da bo pravočasno napolnila baterije svojega Nissana Leafa AT-EV.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol