Nissan je na slovenskem trgu predstavil novo Micro, za katero pravijo, da je popolnoma nova in revolucionarna. Vsekakor močno odstopa od svoje predhodnice, ki je bila zasnovana kot preveč svetovni avtomobil, da bi se zares lahko uveljavila v Evropi.
Nissan je sicer od leta 1983, ko je bila predstavljena prva generacija, v Evropi prodal 3,3 milijona Micer. Če je v prvi generaciji prodal 888 tisoč, v tretji 822 tisoč, v najbolj uspešni drugi generaciji pa 1,35 milijona primerkov, je četrta generacija v Evropi dosegla le številko 280 tisoč. To je bil tudi eden od razlogov, da je Micra s peto generacijo postala popolnoma nova. Poleg evropskemu okusu prirejenih oblik in večjih mer, ki se odražajo tudi v prostornosti, je precej dobro založena tudi z infozabavnimi in asistenčnimi sistemi.
Mikro atmosferski in turbo motorji
Nissan Micra bo v Sloveniji sprva na voljo z 1,0-litrskim atmosferskim bencinskim motorjem in 0,9-litrskim turbobencinskim motorjem ter 1,5-litrskim turbodizlom, pozneje pridejo tudi močnejši motorji. 0,9-litrski turbobencinski motor bo pozneje na voljo tudi v kombinaciji z menjalnikom CVT.
Za najcenejšo Micro z 1,0-litrskim bencinskim motorjem in opremo Visia bo treba odšteti vsaj 12.700 evrov, enako opremljena Micra z 0,9-litrskim turbobencinskim motorjem bo stala najmanj 14.000 evrov, dizelska pa najmanj 15.500 evrov. Slovenski uvoznik računa, da bo letos na slovenske ceste zapeljalo 150 novih Micer.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere