Nissan je kot uradni sponzor finala Lige prvakov UEFA v Kijevu predstavil avtonomnega robota za zarisovanje črt na nogometnem igrišču, ki ga je opremil s tehnologijo ProPilot.
Robot se imenuje Pitch-R, njegov namen pa je, da na travnate, tlakovane in peščene podlage z okolju prijazno vodotopno barvo zariše oznake nogometnega igrišča. Avtonomno gibanje mu pri tem omogočajo štiri video kamere, sistem za določanje lokacije s signalom GPS in sistem za izogibanje trkom. Kot pravijo pri Nissanu, je za celoten postopek označevanja nogometnega igrišča potrebnih manj kot 20 minut.
Nissan je v Kijevu predstavil tudi prototipno tehnologijo Brain-to-Vehicle, ki smo jo sicer prvič videli na sejmu zabavne elektronike v Las Vegasu in bo avtomobilom omogočila, da se bodo učili od svojih voznikov. Sistem bo zaznaval valovanja voznikovih možganov in na tej osnovi predvideval, kaj bi lahko storil v bližnji prihodnosti. Če bo na primer zaznal, da se je voznik odločil za zaviranje ali zavijanje, bo lahko ustrezne ukrepe sprožil že 0,2 do 0,5 sekunde pred tem, s čimer bo pripomogel k varnosti in tudi udobju voznikov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"