Podjetje išče partnerje z različnih področji, da bi si zagotovilo obstanek.
Pri Nissanu se soočajo z resnimi izzivi. Prodajalci so prisiljeni prodajati avtomobile z izgubo, proizvodnja se je upočasnila, nedavno pa je podjetje odpustilo na tisoče zaposlenih in prodalo tretjino svojega deleža v Mitsubishiju. Kljub tem ukrepom se zdi, da so bili prepozni ali premalo obsežni.
Po poročanju Financial Timesa sta dva neimenovana Nissanova vodilna predstavnika opozorila, da ima podjetje le še 12 do 14 mesecev časa za preživetje. "Težko bo. Na koncu bomo potrebovali, več prihodkov na račun Japonske in ZDA," sta dejala.
Nissan si prizadeva pridobiti novega dolgoročnega vlagatelja, kot je banka ali večja zavarovalniška skupina, da bi nadomestil nekatere deleže, ki jih ima Renault. Prav tako podjetje ne izključuje možnosti, da bi njegov dolgoletni konkurent Honda prevzel večinski delež. Nissan je nedavno sklenil partnerstvo s Hondo in Mitsubishijem za dolgoročni razvoj električnih vozil.
Renault razmišlja o prodaji dela svojega deleža Hondi. Francoski avtomobilski proizvajalec naj bi želel prestrukturirati 25-letno zavezništvo z Nissanom. Neimenovani vir iz Renaulta je poudaril, da bi večje partnerstvo med Hondo in Nissanom lahko prineslo pozitivne rezultate za Renault.
Zaradi počasne prodaje na ključnih trgih, kot sta ZDA in Japonska, je Nissan ta mesec odpustil več kot 9.000 delavcev ter zmanjšal proizvodnjo za skoraj 20 odstotkov. Podjetje je v tretjem četrtletju zabeležilo 85-odstotni padec operativnega dobička, s čimer je doseglo neto izgubo v višini 9,3 milijarde jenov (60,1 milijona dolarjev). Nissan ocenjuje, da bo z zmanjšanjem števila zaposlenih in proizvodnje prihranil približno 3 milijarde dolarjev.
Ob vse hujših finančnih težavah Nissan išče rešitve za dolgoročno stabilnost. Čeprav so zadnji ukrepi namenjeni prestrukturiranju in zmanjšanju stroškov, ostaja vprašanje, ali bo podjetju uspelo ponovno pridobiti zaupanje na trgu in zagotoviti trajnostno prihodnost. Partnerstvo z Hondo bi lahko predstavljalo ključno priložnost za oživitev znamke.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?