Ob vzponu tehnologije samodejne vožnje se postavlja vprašanje, kdo je kriv, ko pride do prekrška.
Nek norveški voznik je poskušal krivdo za svoj prekršek prevaliti na avto, a mu ni uspelo. Ko ga je policija ujela pri vožnji 40 km/h nad omejitvijo, je poskušal pojasniti, da je za to kriv Teslin sistem Autopilot, a je na sodišču naletel na gluha ušesa. Izrekli so mu globo, plačati je moral sodne stroške, za nameček pa je ostal tudi brez vozniškega dovoljenja za devet mesecev.
Incident se je zgodil v predoru Nøstved. Standardna omejitev je tam sicer 90 km/h, a tisto večer so potekala dela – najprej so omejitev znižali na 70, nato na 50 km/h. Omenjeni voznik pa je še vedno vozil 90 km/h, kot da se nič ni spremenilo. Policija ga je pričakala na izhodu, on pa je poskušal ubraniti s trditvijo, da njegov avtomobil ni zaznal spremembe.
Sodnik pa ga je hitro postavil na realna tla - prometni znaki so bili dovolj jasni, opazili so jih vsi drugi vozniki, sistem samodejne vožnje ne more biti izgovor. Sodnik ga je še podučil, da se ni pametno slepo zanašati na tehnologijo, četudi se imenuje Autopilot. Pri tem velja poudariti, da kljub imenu Teslin sistem še zdaleč ne omogoča popolnoma avtonomne vožnje. Od voznika se še vedno pričakuje, da spremlja dogajanje in je pripravljen kadarkoli prevzeti nadzor.
Voznik je bil kaznovan s 16.500 kronami, kar je okoli 1500 evrov, plačati pa je moral še 2000 kron sodnih stroškov in se za devet mesecev odpovedati vožnji.