Morda ni najbolj primeren za pot v trgovino, a registrske tablice vseeno ima.
Res je, da o novem rekordu na Nürburgringu slišimo skoraj vsaj dan. A tokrat ni padel rekord najhitrejšega sedemsedežnika, avtomobila v beli barvi ali druge nepomembne podkategorije, temveč tisti rekord, ki šteje – najhitrejši krog nasploh. No, med tistimi avtomobili z registrsko oznako, ki se lahko po rekordnem krogu domov odpeljejo sami in po javnih cestah. Nov kralj “zelenega pekla” je Mercedes-AMG One, ki je rekord prevzel od … samega sebe.
Pri prejšnjem rekordu pogoji niso bili idealni, skrivnost pa ni niti, da se je hiperšportnik s pogonskim sklopom F1 dirkalnika, ki bi luč sveta moral ugledati že kar nekaj let nazaj, v razvojnem obdobju srečeval s številnimi težavami. Tokrat je na svež septemberski dan s 15 stopinjami Celzija, Mercedes-AMG ambasador in DTM dirkač Maro Engel, to 20,832 kilometersko progo odpeljal v 6:29.090 minutah. S tem so svoj rekord izboljšali za dobrih pet sekund, AMG One pa je postal prvi cestno legalen dirkalnik s časom pod šestimi minutami in pol.
Avto je bil seveda povsem serijski – čeprav ta izraz v tem primeru morda ni povsem primeren. Poganja ga namreč rahlo prilagojen 1,6 litrski prisilno polnjen šestvaljnik iz Mercedesovega zmagovalnega dirkalnika Formule 1, ki mu pomagata dva elektromotorja za skupni izkupiček 782 kilovatov moči (1,063KM) in največjo hitrost 352 kilometrov na uro.
Še kakšna posebnost? Bencinski motor se vrti do kar 11,000 vrtljajev na minuto, obut je bil v Michelinove Pilot Sport Cup 2 R MO pnevmatike, naredili jih bodo le 275 in za vsakega je potrebno odšteti nekaj milijonov evrov. Kdo je naslednji kandidat za prevzem rekorda? Mogoče Porsche GT3 RS MR ali kar … Mercedes-AMG One?