Nov motor TSI in nov menjalnik DSG

5. 5. 2007
Deli
Nov motor TSI in nov menjalnik DSG

V okviru Mednarodnega dunajskega simpozija o motorjih (26.–27. april 2007) je Volkswagen predstavil nov bencinski motor TSI (90 kW / 122 KM) in prvi 7-stopenjski menjalnik DSG za kompaktni in srednji avto¬mobilski razred. Oba agregata bosta na trg prišla v drugem polletju letošnjega leta.

Z novim motorjem TSI z močjo 90 kW je na vrsti tretja zmogljivostna kategorija v družini motorjev TSI. V primerjavi z dosedanjim motorjem 1.6 FSI se je navor 1, 4-litrskega turbo¬motorja izboljšal za skoraj 30 % in zdaj dosega 200 Nm (pri 1.500 1/min).

V spodnjem območju števila vrtljajev je za TSI značilno celo pove¬ča¬nje navora za do 66 %. Kljub izboljšani karakteristiki moči in navora se je poraba goriva zmanjšala za okrog 6 %. Novi TSI tehnično temelji na svojih bratih s 103 kW in 125 kW, ki sta opremljena tudi s kompresorjem. Za razliko od teh motorjev z dvojnim polnjenjem pa "mali" TSI z 90 kW za polnjenje izkorišča izključno turbopuhalo; dodatni kompresor ni potreben.

Druga svetovna novost je 7-stopenjski DSG. Za razliko od 6-stopenjskega DSG sklopke pri novem avtomatskem menjalniku ne tečejo v oljni kadi. Prednost: še boljši izkoristek. Volkswagen že s svojim 6-stopenjskim menjalnikom DSG dosega nizko porabo. Predviden je za širok spekter vozil, od Pola do Passata. Največji navor, ki ga lahko prenaša ta menjalnik, znaša do 250 Nm.

Foto: Volkswagen

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol