Video: Nova BMW X5 M in X6 M

Poleg nove serije 2 Cabriolet bo BMW na prihajajočem salonu v Los Angelesu (od 20. do 30. novembra) predstavil še dve najmočnejši različici svojih dveh največjih križancev: X5 M in X6 M.

31. 10. 2014

V karoseriji X5 in X6 bodo vgrajevali novo različico 4,4-litrskega V osemvaljnika (znanega iz BMW M5) s preskušeno tehnologijo dveh različno velikih puhal ('twin scroll bi-turbo'). Obljubljajo, da bosta avtomobila tako porabila za okoli 20 odstotkov manj goriva od predhodnikov, enako velja tudi za povprečni izpust emisij.

Motor ima kar 575 'konjev' (423 kW pri 6.000 do 6.500 vrtljajev), pa tudi 750 Nm navora. Od mirovanja do hitrosti 100 km na uro pospeši (v eni in drugi karoseriji) v 4,2 sekunde, izpust CO2 je 258 g na kilometer, povprečna poraba v kombiniranem ciklu pa 11,0 l na 100 km. Za prenos moči z motorja na štirikolesni pogon skrbi novi osemstopenjski samodejni menjalnik M steptronic. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.

Seveda gre za precej dinamično izpopolnjeni različici, kjer bodo podvozje prilagodili večji moči in zahtevam po boljši legi na cesti, zanemarjene pa bodo seveda terenske lastnosti obeh.

Za Nemčijo so že znane cene, X5 M stane 114.300 evrov, X6 M pa 117.700 evrov. Slovenske sicer še niso znane, lahko pa dokaj zanesljivo napovemo, da se bodo gibale nekje od slabih 150 tisočakov naprej.