Z novim Riom želijo bolj udarno prodreti na evropski trg.
S povsem novim Riom se korejska Kia znova javlja v najštevilčnejšem avtomobilskem razredu - med majhnimi družinskimi avtomobili. Novi Rio je bil prvič predstavljen na marčevskem ženevskem salonu in je takoj požel pohvale za svežo obliko, ki sicer zvesto nadaljuje družinsko izročilo, z značilnimi velikimi lučmi, masko, ki je ne moremo pripisati nobenemu drugemu izdelovalcu, in umirjenim videzom razmeroma kratkega sprednjega dela in prostorne kabine.
Z Riom namerava Kia v Evropi resneje poseči v ponudbo v razredu, za kar naj bi v prvi vrsti poskrbeli z zmernimi cenami, odlično osnovno opremo (serijska sta klima in ESP ter še marsikaj) in možnostjo široke izbire dodatne opreme, ki je bila doslej običajna za avte iz višjih razredov. V Evropi bo poleg petvratne različice (od oktobra) na voljo še trivratna (začetek prihodnjega leta). Motorji bodo štirje, po dva bencinska in turbodizelska stroja naj bi zadovoljila vse osnovne potrebe.
Novi Rio bo na voljo v posebni izvedenki »EcoDynamics« s trivaljnim 1,1-litrskim turbodizelskim motorjem (75 »konjev«) in opremo ISG, ki zagotavlja rekordno nizko povprečno normno kombinirano porabo zgolj 3,2 litra goriva na 100 km (85 g CO2 na km prevožene poti).
Na prvo – ekskluzivno – vožnjo po korejskih cestah smo vzeli najmočnejšo Riovo različico z 1,4 litrskim bencinskim motorjem in 109 »konji«. O njej si lahko več preberete v 15. številki Avto magazina (izid 14. julija 2011). (TP)