V ZDA so javnosti pri Mazdi ravnokar predstavili CX-70. In kdaj prihaja CX-80, ki je namenjena (bolj ali manj) le Evropi?
Pri Mazdi so pred časom naznanili četverček novih velikih SUV-jev z oznakami od CX-60 do CX-90 - dva sta namenjena za Evropo, dva bodo ob drugačnih prostorskih zahtevah prodajali čez lužo. Kot pogosto radi presenetijo s kakšno potezo, usmerjeno proti vetru, so zanje tokrat razvili nov šestvaljni dizel.
Seveda CX-60 pri nas sedaj že poznamo in test takšnega z omenjenim šestvaljnim dizelskim motorjem si že lahko preberete. Sedaj pa so za severnoameriški trg predstavili CX-70, medtem ko naj bi CX-80 za Evropo in Japonsko sledil proti koncu leta.
Zelo zanimivo je to, da se bodo denimo v Avstraliji prodajali vsi štirje. Seveda so lokalni novinarji povprašali po smiselnosti notranjega kanibalizma - štirje tako podobni avtomobili v ponudbi so pač nenavaden pojav. A predstavniki pri avstralskem uvozniku trdijo, da avstralski kupci menda točno vedo, kaj potrebujejo zase in bodo zlahka prepoznali lastnosti vsakega izmed njih, tako temeljita ponudba pa je lahko le dobrodošla.
Bi se znali odločiti med štirimi?
Vsi imajo enako medosno razdaljo, a različno velike karoserije - CX-80 bo tako pravzaprav podaljšana, sedemsedežna različica CX-60. Vsi si delijo namreč tudi oblikovne lastnosti in pogonske sklope. "Ameriška" CX-70 in CX-90 pa sta ob večji dolžini (CX-90 meri kar 5,1 metra) še približno deset centimetrov širša (CX-90 je širok 1,994 metra v primerjavi z 1,89 metra, kolikor v širino meri CX-60). CX-60 in CX-70 sta sicer na voljo s petimi, CX-80 in CX-90 pa s sedmimi sedeži.
Preberite si tudi test Mazde CX-60 s priključnim hibridnim pogonom
Pri nas je CX-60 - enako pričakujem tudi za CX-80 - z dvema različicama dizelskega šestvaljnika z močjo 147 ali 187 kilovatov. Prvi z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, močnejši vedno s štirikolesnim ter osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. V ponudbi pa je tudi zmogljiv priključni hibridni pogon z bencinskim štirivaljnikom in 327 kilovati moči.
Preberite še: