Novak Djoković je novi Peugeotov ambasador

Priljubljeni srbski teniški igralec Novak Djoković je novi ambasador francoske znamke Peugeot. Njegova sloves in prepoznavnost, pravijo pri Peugeotu, sta zlasti izrazita na Kitajskem, ki velja za največji avtomobilski trg na svetu in kjer ima Peugeot smele načrte.

1. 2. 2014

Ob tem je treba dodati, da ima sodelovanje Peugeota s svetovnim tenisom že dolgo brado, saj že 30 let podpirajo odprto prvenstvo Francije v Roland Garrosu. S sklenitvijo triletnega partnerstva z Djokovićem je znamka Peugeot pridobila pravico do uporabe njegove fotografije v okviru vseh služb, v vseh medijih in v vseh državah. Srbski igralec pa bo logo znamke Peugeot nosil na levem rokavu na vseh turnirjih. Za kolikšno vsoto sta se partnerja pogodila, ni znano.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri