Novi Audi A6 vztraja z bencinom in dizlom, preseneča odsotnost limuzine! (VIDEO)

4. 3. 2025 | Jaka Drozg
Deli

Strah pred elektrifikacijo je bil zaman, Audi se bo še naprej boril z BMW-jem in Mercedesom!

Trenutek nevarnosti je minil - kar bi še pred kratkim moral postati A7, pred tem pa so ga že skoraj žrtvovali v imenu elektrifikacije, je postal novi A6 Avant, ki je točno to, kar se od njega tudi pričakuje – karavan večjega srednjega razreda z motorji z notranjim zgorevanjem. Hiter pogled v predstavitveni material nakazuje, da so ponosni na učinkovitost oblike in pogonskih sklopov ter nadgradnjo digitalizacije, opazna pa je tudi (predvidoma začasna) odsotnost limuzinske izvedbe.

Novi Audi A6 vztraja z bencinom in dizlom, preseneča odsotnost limuzine! (VIDEO)
Audi

Poenostavljen oblikovni slog 6 centimetrov daljše karoserije od predhodnika naj bi poudarjal funkcionalnost in brezčasnost, dosegli pa so kvocient zračnega upora le 0,25. K temu pripomorejo zračne zavese in nastavljivi zračniki spredaj, opazen strešni usmernik zraka ter aerodinamične plošče ob zadnjem oknu. Podaljšan pokrov motorja in razširjeni boki poudarjajo športen značaj, v prtljažnem prostoru pa premore od 503 do 1534 litrov prostornine.

Za začetek dva bencinska in en dizelski pogonski sklop

Novi Audi A6 Avant ob predstavitvi prinaša tri pogonske sklope, ki temeljijo na blagohibridni (MHEV) tehnologiji. Ta združuje 48-voltno omrežje z baterijo kapacitete 1,7 kilovatnih ur, zagonski alternator in pogonski generator, ki omogočajo do 12 kilometrov popolnoma električne počasne vožnje, recimo med parkiranjem ali v mestu, ter dodatnih 18 kilovatov moči in 230 njutonmetrov navora ob speljevanju ali prehitevanju.

Novi Audi A6 vztraja z bencinom in dizlom, preseneča odsotnost limuzine! (VIDEO)
Audi

Kaj pa motorji? Osnovno ponudbo predstavlja 2.0-litrski štirivaljni TFSI bencinski motor s 150 kilovati moči (204 KM) in pogonom na prednji kolesni par, za zahtevnejše voznike pa je na voljo tudi 3.0-litrski V6 TFSI motor z 270 kilovati moči (367 KM) in štirikolesnim pogonom Quattro. Na voljo je tudi 2.0-litrski dizelski pogonski sklop s 150 kilovati moči (204 KM) in pogonom Quattro.

Več udobja, zaslonov in osvetlitve

Kabina je podobno digitalizirana kot pri Q5 in A6 e-tron, s tremi zasloni: voznikov ima premer 11 palcev, osrednji 14,5 palcev, doplačljivi sovoznikov pa 10,9 palcev. V kabini so se pohvalili še z veliko panoramsko streho z možnostjo prilagodljive zasenčitve, 3D Bang & Olufsen ozvočenjem z zvočniki tudi v naslonjalih za glavo, pestro ambientno osvetlitvijo ter boljšo zvočno izolacijo.

Novi Audi A6 vztraja z bencinom in dizlom, preseneča odsotnost limuzine! (VIDEO)
Audi

Na dolgem seznamu doplačil se najde tudi štirikolesno krmiljenje in zračno vzmetenje, najpametnejši žarometi (tudi zadaj v OLED tehnologiji) pa lastniku ponudijo kar 7 različnih svetlobnih podpisov spredaj in zadaj. Naročila za novi Audi A6 Avant bodo odprta od marca 2025, prve dobave pa se pričakujejo že konec maja. V Nemčiji bo za osnovni model z bencinskim motorjem in 150 kilovati moči potrebno odšteti 58.000 evrov. Kdaj se bo pridružila tudi limuzinska različica še ni znano.

Brutalen novinec je kar 35 odstotkov cenejši od napovedi. V manj kot dveh urah so razprodali vse

Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu