Segment, v katerem se nahaja Q3, je, kar se konkurence tiče, naravnost brutalen. Ali ima najnovejši Audi vse kar je potrebno za prevlado?
Tretja generacija Audijevega modela Q3 je nared za novo poglavje – in to na vseh področjih. Po več kot desetletju uspešnic v segmentu kompaktnih premijskih SUV-jev nova generacija prinaša več sloga, tehnologije, varnosti in učinkovitosti kot kadarkoli prej.
Digitalni napredek in sodoben dizajn
Zunanjost novega Q3 deluje samozavestno in sodobno, z izrazitimi linijami in prepoznavno Singleframe masko, ki jo dopolnjujejo ozki, aerodinamično optimizirani žarometi. Prvič v tem razredu Audi v Q3 vgrajuje digitalne matrične LED žaromete z mikro-LED tehnologijo, ki s 25.600 mikroskopskimi diodami skrbijo za izjemno svetilnost in natančnost osvetljevanja.
V notranjosti Q3 stopa v ospredje digitalna izkušnja. Voznika pričaka nov ukrivljen panoramski zaslon, ki ga sestavljata 11,9-palčni digitalni merilnik in 12,8-palčni MMI zaslon na dotik. Funkcionalnost dopolnjujeta glasovni asistent z umetno inteligenco in integrirana trgovina aplikacij.
Zvočni sistem SONOS s 420 W moči in dvanajstimi zvočniki poskrbi za doživetje, ki ga običajno pričakujemo v razredih višje.
Pogonske različice za vsak okus
Novi Q3 bo na voljo z več različicami pogona. Vstopni model poganja bencinski motor TFSI s 110 kilovati (150 KM), opremljen z blagohibridno tehnologijo in sedemstopenjskim menjalnikom S tronic. Za daljše razdalje je na voljo tudi dizelska alternativa TDI s prav tako 110 kilovati (150 KM) in 360 Nm navora. Bolj dinamično usmerjenim voznikom pa je namenjena zmogljivejša različica TFSI quattro s 195 kilovati (265 KM) in 400 Nm navora, ki moč prenaša na vsa štiri kolesa.
Vrhunec ponudbe predstavlja Q3 e-hybrid z močjo sistema 200 kilovatov (272 KM). Ta priključni hibrid v kombinaciji z električnim motorjem in baterijo s kapaciteto 25,7 kWh (neto 19,7 kWh) omogoča do 119 kilometrov električne vožnje (po WLTP).
Tehnološka naprednost tudi pri podvozju
Za odlično vozno dinamiko skrbi prenovljeno podvozje z možnostjo izbire klasičnega jeklenega vzmetenja, športnega podvozja ali aktivnega podvozja z dvojnimi ventili, ki se v realnem času prilagaja cesti in vozni situaciji.
Opcijski sistem progresivnega krmiljenja omogoča bolj neposreden odziv, medtem ko sistem Audi drive select ponuja tudi poseben način vožnje »balanced«, ki združuje udobje in dinamiko.
Varnost in pomoč vozniku
V novem Q3 je vgrajena vrsta asistenčnih sistemov, med njimi parkirni sistem plus z prikazom razdalje, tempomat s predpripravo za prilagodljivi tempomat, opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu z asistenco v sili, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na zaspanost voznika ter aktivna pomoč pri zaviranju in izogibanju trkom.
Poleg tega sistem za pomoč pri vožnji adaptive driving assistant plus podpira vzdolžno in prečno vodenje ter omogoča asistirano menjavo pasov. Kamera v notranjosti nadzoruje zaspanost voznika, parkirna asistenca omogoča učenje manevrov, novi sistem za vzvratno vožnjo pa si lahko zapomni pot in vozilo samostojno zapelje iz slepe ulice.
Na voljo od jeseni
Audi Q3 bo na evropske trge prispel oktobra, naročila pa bodo možna že poleti. Vstopni model s 110 kilovati (150 KM) bo v Nemčiji stal 44.600 evrov, medtem ko bo Q3 e-hybrid s 200 kilovati (272 KM) na voljo za 49.300 evrov.