Novi Avto magazin: vozili smo Hyundai i30 in Mini Countryman ter testirali Renault Grand Scenic in Volvo XC90 T8. Obujamo spomine na Zastavo 101

V novem Avto magazinu razkrivamo BMW Z5 in Toyoto Supro, vozili smo Hyundai i30, Mini Countryman, Lexus LS in Peugeot 3008, bili pa smo tudi na predstavitvi Mercedes-Benzovih novih oblikovnih smernic. Preberite tudi teste Renaulta Grand Scenica, Volva XC90 T8, Audija A3, Mazde 6, Smarta Forfour ter obudite spomin na Zastavo 101. Motoristi so vozili Kawasaki Ninjo 650, pripravili pa smo tudi reportažo z rallyja Monte Carlo.

2. 2. 2017

V novem Avto magazinu razkrivamo BMW Z5 in Toyoto Supro, vozili smo Hyundai i30, Mini Countryman, Lexus LS in Peugeot 3008, bili pa smo tudi na predstavitvi Mercedes-Benzovih novih oblikovnih smernic. Preberite tudi teste Renaulta Grand Scenica, Volva XC90 T8, Audija A3, Mazde 6, Smarta Forfour ter obudite spomin na Zastavo 101. Motoristi so vozili Kawasaki Ninjo 650, pripravili pa smo tudi reportažo z rallyja Monte Carlo.

Slovenski avto leta smo izbrali že petindvajsetič. Zdaj v izboru sodeluje sedem najpomembnejših slovenskih medijev, ki se ukvarjajo s poročanjem in ocenjevanjem avtomobilov. Glasovanje je potekalo v največji dvorani ljubljanskega Gospodarskega razstavišča, kamor smo ob petih letošnjih finalistih spravili še 24 dosedanjih zmagovalcev. Reportaža.

Novi i30 je bil razvit in narejen v Evropi. Torej je jasno, da po okusu evropskega kupca, pa čeprav gre za globalni avto, ki bo v enaki obliki naprodaj tudi drugod po svetu. Vozili smo.

Res, da se Mini oddaljuje od prvotne ideologije, a to ne pomeni, da iz generacije v generacijo kupcem ne dobavljajo boljših in uporabnejših avtomobilov. Zagon znamke je temeljil na čustvih, zdaj pa je fokus preusmerjen v uveljavljanje znamke kot premijskega ponudnika ter iskanje kupcev, ki so nekoč mogoče že vozili ali simpatizirali z Minijem, zdaj pa v družinski vlogi iščejo vsestransko uporaben avto. Kot tak se je že v preteklosti izkazal model Countryman, in ker so se pri Miniju pred kratkim lotili prenove svoje flote, je zdaj kot zadnji na vrsto prišel omenjeni model. Vozili smo.

Obisk v oblikovalskem oddelku podjetja Daimler je pravzaprav z razlogom – zaradi sedanje oblikovalske linije je znamka Mercedes-Benz spet postala vodilna v svetu. Tudi šef Daimlerja, Dieter Zetsche, je sedanji prodajni in siceršnji uspeh znamke pripisal skoku naprej zaradi oblikovanja. Reportaža.

Novi Scenic je že sam po sebi večji od predhodnika, različica Grand pa nam ponuja še dodatnih 23 centimetrov prostora. Bo dovolj? Test.

Se še spomnite časov, ko ste si lahko Volve omislili z osemvaljnikom? Ko je imel najzmogljivejši XC90 pod motornim pokrovom motor V8? No, zdaj ima T8. Test

Zastava 101 je še en jugoslovanski avtomobil, o katerem kroži nešteto zgodb in anekdot, čeprav je globalno gotovo manj priljubljen kot znameniti Yugo. Klicali smo ga Stojka, Stoenka, Kec, Stojadin, pač odvisno od tega, kje je avto bil. Obujamo spomine.

Ob vabilu Kawasakija in zastopnika za Slovenijo DKS iz Maribora na predstavitev čisto nove Ninje 650 mi je najprej ogrela srce misel na topli jug Španije. Končno se bom lahko po toplem vozil z motorjem in presekal tale mraz. Gremo v Španijo preizkusit, kako dobra je nova 'street' Ninja. Vozili smo.

Sebastien Ogier je očitno v vrhunski formi, saj je kljub zgolj enomesečnemu testiranju z novim dirkalnikom Fordom Fiesto WRC z letnico 2017 imel le enega pravega tekmeca, Hyundaievega Thierryja Neuvilla. Toda Ogier je znova dokazal, da ni zaman štirikratni svetovni prvak v reliju in zdaj še štirikratni zaporedni zmagovalec monaške rulete. Reportaža.

Novi Avto magazin 04/2017 je že v prodaji!

Naslednja številka, 04/2017, izide 16. februarja 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri