V novem Avto magazinu smo objavili veliki primerjalni test šestih karavanov, ki burijo domišljijo marsikateremu očetu. V njem odkrivamo, ali sta Volkswagen Passat Variant in Renault Talisman Grandtour boljša - ali sploh dorasla tekmecem. V tej številki Avto magazina objavljamo kar dve obsežni reportaži, avtomobilske novosti iz Pariza in motoristične iz Intermota. Vas zanima, kako izgledajo novi Citroen C3, BMW X2, Nissan Micra, mogoče celo Opel Ampera-e? Kaj pa pravite na novi Honda CBR 1000RR Fireblade ali Suzuki GSX 1000R? Poleg tega smo vozili Peugeot 3008 in Subaru Levorg, preverili pa smo še, ali je prenovljeni Renault Clio vreden greha.
Če bi pariški avtomobilski salon sodili le po tem, kaj se je (še posebej na spletu) pisalo o njem, bi upravičeno pomislili, da gre za bolj kot ne salon električnih vozil. Pa je bila v Parizu v resnici predstavljena le ena prava, pomembna, serijska električna novost – seveda Oplova Ampera-e. Oplovci so se pohvalili, da po ciklu NEDC na elektriko naredi več kot 500 kilometrov, a je seveda jasno, da so številke, dobljene v tem ciklu, le pravljica. Številka se bo gibala okoli 400 kilometrov, kot so že ugotovili tisti, ki so preizkusili njenega ameriškega brata dvojčka Bolta. Ta je tam že v prodaji, Ampera-e pa prihaja v Evropo spomladi prihodnje leto – seveda ne na vse trge naenkrat. Reportaža.
Novi Peugeot 3008 je res nov. Tokrat so Francozi spremenili prav vse, ostalo je le ime. In če vam je bil prejšnji 3008 všeč, ne bodite žalostni – novi je od starega boljši v vseh pogledih. A ker je o obliki oziroma o njeni všečnosti brezpredmetno razpravljati, raje nekaj besed o notranjosti. Velik, ampak res velik plus prinaša nova ureditev armaturne plošče. Povsem digitalni merilniki so všečni, predvsem pa prilagodljivi, zato bo brez težav vsak voznik našel postavitev, ki mu ustreza. Celoten sistem, ki so ga pri Peugeotu poimenovali i-Cockpit, prinaša še povsem nov 8-palčni osrednji zaslon, ki je veliko bolj odziven od prejšnjega, hkrati so pod njega fizično namestili najbolj potrebne tipke. Vozili smo.
Subaru je z modelnim letom 2017 presenetljivo hitro osvežil lani predstavljenega Levorga. Največja sprememba je to, da je opremljen s kompletom posodobljenih varnostnih pripomočkov Eyesight, ki v novi generaciji delujejo s pomočjo barvne stereo kamere. Vozili smo.
Vesti, da bodo Clia od prihodnjega februarja spet izdelovali v našem Novem mestu, sem bil kar vesel. Deloma zaradi gospodarstva, torej tudi lokalne skupnosti, saj obsežnejša proizvodnja prinese veliko delovnih mest, deloma pa zaradi ponosa. Saj veste, 'made in Slovenia' je postala že tako redka ptica, da smo veseli vsakega Akrapoviča ali Slatnarja. Imam občutek, da Twinga nikoli nismo imeli tako za svojega kot Clia, zato lahko osveženemu francoskemu adutu rečemo samo: »Dobrodošel nazaj, nismo te pozabili!« In da ga tudi kupci ne bi pozabili, so ga malce osvežili. Nič posebnega, četrta generacija ima drugačno masko in spremenjene luči, ki Clia polepšajo kot obisk frizerja že tako prikupne punce. Kratki test.
Tokrat smo vštric postavili karavane višjega srednjega razreda. Gre za avtomobile, ki predstavljajo tako rekoč mokre sanje povprečnega slovenskega družinskega očeta, ko gre za avto, ki bi moral naokrog prevažati njegovo družino dovolj varčno, varno, udobno in tudi hitro. In da, tudi tisti, ki za volan navadno sedejo po službeni dolžnosti in pri tem delajo veliko kilometrov, se jih ne bi branili. Tudi zato, ker tokrat vštric nismo postavili najbolj razširjenih različic, temveč smo posegli, predvsem pri motorizaciji, v zgornji del ponudbe. Medtem ko na prodajnih lestvicah navadno kraljujejo dizli z okoli 150 'konji', smo sestavili šesterico, ki seže nekaj višje, tja proti 200 'konjem', in pri kateri za prenos moči proti kolesom skrbi menjalnik, ki zna stvari urejati sam. Pri večini gre za dvosklopčno avtomatiko, se pa (v Mazdi) najde tudi klasična. Oprema? Tokrat smo se posvetili predvsem asistenčnim in infozabavnim sistemom, seveda pa nismo pozabili niti na klasiko: prostornost, udobje, tudi obnašanje na cesti. Primerjalni test.
Dva nova superšportna motocikla s kultnim imenom Suzuki GSX-R in Honda CBR 1000 R Fireblade, ofenziva KTM-a z modeli za enduro potovanja in precej novih športno potovalnih ter retro motociklov je zaznamovalo pravkar minuli prvi jesenski moto salon. Intermot je pokazal le polovico novosti, ostalo sledi novembra v Milanu. Reportaža.
To, da so organizatorji Adria Drift Series morali zadnjo dirko prvenstva prestaviti iz Ljubljane na dirkališče Raceland pri Krškem, se je na koncu izkazalo za dobro potezo. Izjemno zanimiva in atraktivna dirka je prinesla novega starega prvaka. Da se bo Igor Tabak težko povzpel na najvišjo stopničko skupne razvrstitve, je bilo jasno že pred dirko. Tehnične težave na začetku sezone in to, da je izpustil predzadnjo dirko v Mladenovcu v Srbiji, so mu prinesli prevelik zaostanek, da bi lahko resno računal na skupno zmago. A zato se ni nič manj potrudil in finalni dvoboj z novim prvakom Urošem Berdajsom je bil pravi spektakel, enako pa velja za njegovo vožnjo v polfinalnem dvoboju proti Pogačarju. Tabak je tako povsem zasluženo slavil na zadnji dirki prvenstva in s tem postal tudi edini tekmovalec, ki mu je uspelo v letošnji sezoni slaviti dvakrat. Šport.
Novi Avto magazin 22/2016 je že v prodaji!
Naslednja številka, 23/2016, izide 27. oktobra 2016. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem