Novi Avto magazin: prve fotografije Renaulta Kadjarja in Forda Focusa RS, test novi Focus 1.5 TDCi

V novi številki Avto magazina smo objavili fotografije povsem novega Renaulta Kadjarja ter štirikolesno gnanega Forda Focusa RS. Če pa vam je več kot 320-'konjski' športnik preveč, pa si preberite test novega Focusa z 1,5-litrskim motorjem TDCi.

5. 2. 2015

KadjarRenault Kadjar (sestavljanka iz besed kad in jar, ki sta izpeljanki za štirikolesnik in francosko poimenovanje agilnosti oziroma nenadne pojavnosti) se bo pridružil manjšemu križancu Capturju in večjemu Koleosu. Platformo si bo delil z Nissanom Qashqaijem, mogoče pa bo izbrati tudi štirikolesni pogon. Prve fotografije.

Drugi novinec na prednjih straneh naše revije Focus RSje Ford Focus RS. Podatek o moči ni presenetljiv, čeprav se lahko pohvali z več kot 320-'konji', pač pa je razveseljiv podatek o aktivnem stalnem štirikolesnem pogonu! Pogon pa ima tudi sistem usmerjanja navora, ki ga imenujemo tudi Active Torque Vectoring. Prve fotografije.

Fabia CombiŠkoda Fabia Combi v osnovi ponuja 530 litrov, kar je v primerjavi s predhodnico nekaj več kot 25 litrov več, če pa zložimo še naslonjala zadnjih sedežev (in dvignemo še malce neposrečeno (ne)obdelana sedala zadnje klopi), je prostora 1.395 litrov. Tudi sicer je Fabia Combi v primerjavi s predhodnico zrasla: je 10 milimetrov daljša, kar 90 širša in 31 milimetrov nižja, zaradi česar je tako kot petvratna različica oblikovno privlačnejša. Kako tudi ne, ko pa je prednji del povsem enak kot pri petvratni različici. Pa vendar nova Škoda Fabia Combi ne prinaša zgolj prostornosti. Voznik in potniki se v notranjosti dobro počutijo tudi na račun boljše in bogatejše opreme. Že serijsko je je več, je pa precej daljši tudi spisek dodatne oziroma doplačilne opreme. Vozili smo.

Ford Focus TDCi1,5-litrski motor TDCi v novem Fordu Focusu ni le varčen, je tudi prijetno prožen (tudi v najnižjih vrtljajih), Fordovi inženirji pa so še poskrbeli, da je njegova zvočna izolacija dovolj dobra. Hkrati je dobro izračunan tudi menjalnik (le peta prestava bi lahko bila malenkost daljša), prestavljanje pa hitro in natančno, zato je življenje s takim Focusom dobro ne glede na to, ali želite pri prestavljanju lenariti ali ste bolj športne sorte. Da Focus sodi v sam vrh razreda pri podvozju, je znano že dolgo. Je dovolj udobno, da je vsakdanja uporaba prijetna, in hkrati dovolj komunikativno in športno, da ponuja tudi vozniški užitek. Kratki test.

Kot je že v poročilu o preizkušenem Renegadu zgolj s prednjim pogonom Jeep Renegadeugotovil Sebastjan, je združevanje Jeepove tradicije in Fiatove tehnike neverjetno dobro uspelo. In veste, kaj: v Renegadu smo se trudili najti kakršenkoli dokaz o slabši kakovosti, površnosti ali nemarnosti, pa ga nismo mogli! Nasprotno, Renegade tudi z močnejšim, dvolitrskim turbodizlom prepriča v vseh pogledih, še posebno pa štirikolesni pogon, ki je kar nujna oprema, če govorimo o Jeepu. Zunanjost je bila odeta v barvo, ki ji pri izdelovalcu pravijo Omaha oranžna. Kratki test.

Mini CountrymanMini Countryman je star že pet let. Seveda so ga (pred nedavnim) skupaj z bolj 'odbitim', a manj praktičnim Pacemanom tudi prilagodili, a v osnovi ostaja enak. To pomeni, da je precej bolj zanimiv, drugačen, športen, tudi prestižen od bolj plebejskih primerkov tega velikostnega razreda križancev, a hkrati tudi bolj robat in manj udoben kot njegovi premijski tekmeci. Nekaj vmes je, torej. Prenova za Countrymana ni pomenila velikih tehničnih novosti, šlo je bolj za kozmetične popravke in usklajevanje z modnimi smernicami (z dnevnimi LED-lučmi vred), in tako v Countrymanu še vedno pogrešamo najsodobnejše asistenčne sisteme (takšne, kakršne lahko brez težav dobimo v BMW-jih), pa LED-žaromete in še kaj. Kratki test.

Piaggio MP3 z zadnjo generacijo prinaša še več varnosti in tehnologije ter udobja. Piaggio MP3Lahko ga vozite tudi z izpitom za avto. Od začetka do danes so jih prodali že 150 tisoč, kar je lepa številka, ki še vedno strmo raste. To čudo na treh kolesih se je prijelo in da takoj na začetku jasno odgovorimo na najpogostejše vprašanje: Da, pelje se super kot običajen maksi skuter, a z ogromno dodano vrednosti na področju varnosti. Spredaj ima par večjih koles (prej 12 palcev, zdaj 13) pač večjo stično površino z asfaltom ali granitnimi kockami, kot če ima skuter samo eno kolo. To se pozna tako pri hitrosti, s katero lahko zavijate, predvsem pa se razlika občuti, ko je podlaga spolzka. Vozili smo.

Monte Carlo - LatvalaDa bo tudi letos na reliju Monte Carlo na vrhu Seb, je bilo jasno že pred začetkom. Monte je sicer znan po nepredvidljivih razmerah, a ko se svetovnemu prvaku na startu (po obilnih testiranjih) pridruži še nekdanji svetovni prvak in najuspešnejši relist vseh časov, je stvar precej jasna. Ko je svoje naredilo še vreme, smo pravzaprav čakali le še na razplet njunega dvoboja. Vsi drugi so se borili za tretje mesto. Šport.

Je Formula e bodoča električna Formula 1? Tako drzni z najavo sicer ne Formula 1 - Red Bull Renaultsmemo biti, vendar vse kaže, da gre v to smer. Zakaj? Ker je tekmovanje zanimivo, ker v njem nastopajo dirkaške zvezde, ker se dogajajo v mestih, ker lahko v dirkaško dogajanje neposredno vplivajo tudi navijači (Fanboost) in ker smo videli že hujše nesreče. Nikar ne dvigujte obrvi, saj vsi vemo, da nesreče pritegnejo gledalce kot magnet železo. Zato smo samo za vas osvežili znanje o pravilih in pogledali, kaj se je dogajalo v prvi polovici premierne sezone 2014/2015. Šport.

Avto magazin 04/2015 je v prodaji od 5.2.2015

Naslednja številka, 05/2015, izide 19. februarja 2015. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri