Novi Avto magazin: razkrivamo Audi Q1, pozor na velika testa - novi Renault Espace in VW Golf GTE

11. 6. 2015
Deli

V novem Avto magazinu pišemo o dveh, ki sta pozitivno presenetila: novi Renault Espace in Volkswagen Golf GTE. Prvi je križanec (in ne več enoprostorec), drugi pa vrhunski priključni hibrid. Poleg tega ne spreglejte novega Audija Q1, prenovljenega Peugeota 208 in poceni ter uporabno Dacio Dokker Stepway.

Audi Q1

Novi Audi Q1 bo dolg le malenkost več kot štiri metre (okoli 4,15 m) in bo za zdaj najkrajši avtomobil iz skupine Volkswagen, zasnovan na platformi MQB. Za izhodišče so konstruktorji vzeli Audijev trivratni A3 in ga primerno preuredili. Vozniški in sovozniški sedež sta postavljena nekoliko višje kot pri običajnih osebnih Audijih, čeprav sama višina avtomobila ne bo tako visoka, kot je pri Audiju Q3. Predstavljamo.

Peugeot 208

Peugeot 208 je po merah ostal bolj ali manj enak, zato pa ima novo masko hladilnika, preoblikovane blatnike, poudarjene pragove, prednje žaromete s serijskimi dnevnimi LED-lučmi ter zadnje luči s tridimenzionalnim učinkom, ki ga omogoča tehnologija LED. Za tiste, ki se spogledujejo z avtomobili višjega cenovnega razreda, so v ponudbo Peugeota 208 dodali različici GT Line in GTi by Peugeot Sport. Vozili smo.

Renaulta Espace

Ali je občutek v notranjosti novega Renaulta Espacea zaradi prehoda med križance kaj drugačno? Pravzaprav ne, čeprav je zaradi štiri centimetra nižje strehe v primerjavi s predhodnikom prostora dejansko nekoliko manj. Toda še vedno je novi Renault Espace dolg skoraj 4,9 metra, zato brez bojazni, da sedemsedežnik ne bi zmogel prepeljati vas, ženo, štiri otroke in še psa, mačko, želvo, kuščarja ali karkoli se vam doma drgne ob noge, medtem ko pripravljate večerjo. Pogosto vprašanje je bilo tudi, ali je tudi štirikolesno gnan, če je že križanec? To pa ni, 4Control pomeni le štirikolesni volan. Test.

Golf GTE

Ker ima Golf GTE sicer res ime, ki ga postavlja ob bok GTI-ju in GTD-ju, pa tudi kombinirane 204 'konje' sistemske moči in obilico električnega navora, bi lahko sodil zraven – a je serijsko tudi obut v energijsko varčne gume širine vsega 205 milimetrov na 16-palčnih platiščih. Zato smo se še toliko bolj razveselili, ko je testni GTE prišel obut v doplačilne 18-palčne gume Bridgestone Potenza širine 225 milimetrov. Bo to dovolj, da premaga dodatno masko hibridnega sklopa, smo se spraševali, ko smo Aljošo poslali na Raceland. Masa je vendarle večja za okoli 200 kilogramov in to lahko na stezi pomeni izgubljene sekunde. Kratki test.

Dacia Dokker

V Dacijini ponudbi je že nekaj časa privlačen avtomobil s posrečenim imenom. Dokker je nekakšen cenejši Kangoo, z vsem, kar dela znamko iz Romunije s francoskim poreklom tako zanimivo. Doslej smo pri Daciah lahko pogrešali prepričljivejšo motorno ponudbo. Zdaj ni več tako! Kratki test.

Aprilia RSV V4

Tuono je pri Aprilii ime, ki pomeni brutalnost, brezkompromisnost in predvsem grmenje, ko se iz izpuha oglasi navit športni motor. Dvovaljnik že nekaj časa ne poganja več Aprilijinega roadsterja, to vlogo je prevzel štirivaljni motor z valji v obliki črke V in je pravzaprav le bolj civilna različica motorja, ki ga sicer vgrajujejo v superšportno RSV V4, s katero uspešno dirkajo in osvajajo naslove svetovnih prvakov v zadnjih štirih letih. Vozili smo.

Reli Saturnus Velenje 2015

Čeprav je tehnika vrhunska, saj govorimo o najnovejšem dirkalniku R5, ki iz 1,6-litrskega turbomotorja razvije okoli 280 'konjev', ki ima vrhunsko podvozje, (pasivni) štirikolesni pogon in sekvenčni menjalnik, pa je bila teža favorita verjetno kar hudo breme na Turkovem hrbtu. Prvič, testnih kilometrov z novim Peugeotom 208 T16 je bilo zelo malo, drugič dirkalnik je še vedno znan po svoji nezanesljivosti in, tretjič, Peugeotova specialka stane toliko, da je verjetno Rok dvakrat premislil, preden je dal stopalko za plin vzporedno z dnom avtomobila. Zato nas ni bilo tako malo tistih, ki smo pred dirko menili, da bi bil na dolgem in zahtevnem reliju Saturnus Velenje 2015 hitrejši s preizkušenim Peugeotom 208 R2. Na srečo smo se zmotili. Šport.

Novi Avto magazin 13/2015 je že v prodaji!

Naslednja številka, 14/2015, izide zaradi praznika en dan prej - torej 24. junija 2015. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"