Novi Avto magazin: razkrivamo Maserati Levante, vozili smo Porsche Boxster Spyder, test Renault Zoe

23. 7. 2015
Deli

V novem Avto magazinu razkrivamo Maserati Levante, drugi model v sedanji strategiji širjenja in utrjevanja skupine FCA, vozili smo Porsche Boxster Spyder, Volkswagen Touran in Ford Galaxy, ogledali pa smo si novo limuzino Renault Talisman. Na testu se je predstavil francoski električni malček Renault Zoe, zbrali pa smo tudi vtise bralcev o Toyotinih hibridnih modelih.

Razkrivamo: Maserati Levante

Konec letošnjega leta, zelo verjetno na avtomobilski razstavi v Los Angelesu, bodo tudi uradno predstavili drugi model v sedanji strategiji širjenja in utrjevanja skupine FCA, Maserati Levante. Ob pred kratkim predstavljeni Alfi Giulii je to še en pomemben korak pri spreminjanju strategije tržnega nastopanja Fiata in vseh njegovih preostalih italijanskih znamk v okviru prenovljenega avtomobilskega podjetja Fiat-Chrysler. Veliki šef Sergio Marchionne je vse stavil na povečanje ponudbe bolj premijskih avtomobilov. Maserati bo pri tem igral pomembno vlogo, saj bo ostal v okviru FCA in bo tvoril vrh ponudbe.

Vozili smo: Porsche Spyder

Spyder pri Porscheju pomeni spomin na nekaj najbolj purističnih, lahkih in zmogljivih primerkov iz začetkov njihove zdaj tako uspešne poti. Pomeni večjo moč, manjšo maso, večjo prepričljivost. Če Spyder dodamo Boxsterju, potem ugotovimo, da je za pot do avtomobilov, ki prinašajo užitek, Porsche res pravi specialist. Boxster Spyder je avtomobil za uživanje: ko ni treba, da so hitrosti ekstremne in pospeški telesa zaradi gravitacijske sile že lahko povzročajo težave.

Predstavljamo: Renault Talisman

Renault Talisman ne nadomešča zgolj Lagune, ampak tudi večjega Latituda. Kako uspešno bo kos zahtevni nalogi, bo pokazal čas. A vsaj na pogled 4,85 metra dolgemu, 1,87 metra širokemu in 1,46 metra visokemu avtomobilu ni česa očitati. Oblikovno je dovolj skladen ne glede na to, iz katerega zornega kota ga gledamo. Izstopa prednji del z zanimivo oblikovanimi dnevnimi LED-lučmi, ki se zajedajo globoko v odbijač avtomobila. Talisman bo najprej na voljo kot štirivratna limuzina, pozneje pa bo na voljo tudi v karavanski različici Grandtour. Obe bosta širši javnosti prvič na ogled na jesenskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Vozili smo: VW Touran

Najbolj priljubljenega enoprostorca v Nemčiji (in tretjega najuspešnejšega v Evropi) je doletela temeljita prenova, zaradi katere bo še bolj prijazen družinski rabi, obenem pa zanimiv tudi za posameznike. Za novega pri Volkswagnu seveda pravijo, da je najboljši Touran doslej. Vendar ni le najboljši, je tudi najučinkovitejši. Kljub dejstvu, da v notranjosti ponuja več prostora od predhodnika (dodatnih 63 milimetrov) in večji prtljažnik (dodatnih 48 litrov v petsedežni različici), je 62 kilogramov lažji, motorji pa so varčnejši tudi za 19 odstotkov.

Vozili smo: Ford Galaxy

Če nam je Rimska cesta še vedno velika uganka, je zato precej več znanega o novem Fordu Galaxyju. Nova, četrta generacija tega največjega Fordovega potovalnika je doživela nekaj sprememb, ki jih je mogoče takoj opaziti. Prednji konec ni ušel osvežitvi oziroma poenotenju na trenuten Fordov oblikovalski navdih. Če se pošalimo, bi lahko rekli, da ko po slikarsko z roko pokrijemo zadnji del avta, ne opazimo razlike med Fiesto in Galaxyjem. Številke nam povedo, da avto v dolžino ostaja popolnoma enak predhodniku, le v višino so mu na račun bolj avtomobilske (oziroma manj kombijevske) linije znižali streho za šest centimetrov.

Test: Renault Zoe

Branje tega članka bi morali začeti na zadnji strani testa, kjer je zapisana cena avtomobila in priložena tabela konkurence. Cenejši električni avtomobil pri nas boste le stežka dobili. Če sploh, bi lahko dejali. Za ceno 15.490 evrov, upoštevajoč pet tisočakov državne subvencije, dobite osnovni Renault Zoe z opremo Life, za 1.500 evrov več pa že najbolje opremljenega Zena, ki smo ga tudi mi imeli na testu. Sprašujete, kje je drobni tisk? Ni drobnega tiska, saj se pri Renaultu ne igrajo skrivalnic, je pa dejstvo, da boste morali vsak mesec odšteti še od 99 do 122 evrov za najem baterije v prvem letu, odvisno od prevoženih kilometrov na leto. Do 12.500 kilometrov velja najnižja vrednost, nad 20.000 kilometrov pa najvišja. Če boste pogodbo o najemu podpisali za tri leta, bo ta strošek le še od 79 do 102 evra na mesec.

Bralci testirajo

Marsikdo bo rekel, da je pravi preizkus avtomobila šele tisti, ko ga zapelješ skozi številne povsem običajne življenjske situacije. Prav z vsakim testom se pri Avto magazinu skušamo čim bolj približati temu vodilu, a tako natančno, kot so naši bralci analizirali in preizkusili Toyotine hibridne avtomobile, si zasluži vse pohvale.

Novi Avto magazin 16/2015 je že v prodaji!

Na revijo se lahko naročite tudi prek spletaNaslednja številka, 17/2015, izide 6. avgusta 2015.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol