Novi Avto magazin - razkrivamo: Škoda Yeti, vozili smo: Toyota C-HR, Opel Ampera-e, Škoda Kodiaq, test: Alfa Romeo Giulia

V novem Avto magazinu smo prevozili prve kilometre s številnimi avtomobili, ki so zelo zanimivi tudi za naše tržišče. Med njimi so Škoda Kodiaq, ki je z dolžino 4,7 metra prvi večji križanec s češko značko na nosu, Toyota C-HR, ki z dinamično obliko in hibridno različico meri predvsem na mlade voznike, Opel Ampera-e, ki kljub elektromotorju dejansko omogoča domet okoli 400 kilometrov, pa še Ford Kuga Vignale, Nissan Micra itd. Zelo veliko prahu je dvignil tudi test Alfe Romeo Giulie, ki je dokazal, da je tudi turbodizelska različica vredna greha (beri: denarja), ekskluzivno pa smo preskusili tudi Forda Fiesto ST200. Ne spreglejte še fotoreportažo iz motociklističnega milanskega salona, kjer ob najnovejših motociklih ni manjkalo niti veliko prikupnih hostes!

Kodiaq je vsekakor velik, saj lahko vanj v najboljšem primeru v treh vrstah sedežev sedi do sedem potnikov (z voznikom vred). Že na prvi pogled je prepoznaven kot Škoda, govorica linij, ki jih je zasnovala ekipa oblikovalcev z Jozefom Kabanom na čelu, je jasna, videz preprost, pri čemer je zaznaven prenos sodobnih Škodinih družinskih oblikovalskih linij v razred terencev. Vozili smo.

Znano je, da Toyotini avtomobili doslej z obliko niso pretirano navduševali, zato so se zanje odločali predvsem starejši kupci in bistveno manj mladih ljudi. C-HR oziroma Coupe High Rider (kot imenujejo oblikovno zasnovo) naj bi to spremenil, brez sramu merijo na mlade kupce, pri čemer seveda ne želijo izgubiti dosedanjih. Vozili smo.

Najpomembnejši (vsaj za tiste, obsedene s tem) je podatek o dosegu, ki v skladu z evropskim ciklusom NEDC znaša več kot 500 kilometrov, s čimer Ampera-e močno presega večino tekmecev. Po ciklusu WLTP je dosega za več kot 380 kilometrov, po ameriškem EPA za 390. Baterijski sklop iz 288 litij-ionskih celic s skupno kapaciteto 60 kilovatnih ur, ki so ga razvili v sodelovanju s podjetjem LG Chem, je plosko vgrajen pod potniško kabino. Predstavljamo.

Giulia je privlačna ne glede na motorno različico, kar pomeni, da je bila privlačna tudi naša testna, opremljena z 2,2-litrskim turbodizelskim motorjem. Štirivaljni turbodizelski motor je nov in kot prvi v zgodovini znamke Alfa Romeo v celoti izdelan iz aluminija. Pohvali se lahko s prilagodljivim sistemom vbrizgavanja goriva najnovejše generacije, s tehnologijo MultiJet II in delovnim tlakom 2.000 barov. Boljšo učinkovitost in krajše odzivne čase zagotavlja električno krmiljeni turbopolnilnik, udobno vožnjo pa nova postavitev motorne gredi. Test.

V notranjosti se pozna, da je Fiesta že malce za časom. Z izjemo odličnih Recarovih sedežev je voznikovo okolje precej pusto in tehnološko v zaostanku. Različica ST200 je nadgradnja modela ST in, kot nam ime namiguje, obogatena z dodatno motorno močjo, ki skupno število 'konjev' zaokroži na številko 200. Če spregledate omenjene značke, jo boste lahko prepoznali po posebni sivi barvi in rdečih zavornih čeljustih, ki se skrivajo med temnimi platišči. Avtu so še nekoliko skrajšali prestavna razmerja v menjalniku (prej diferencial 4,06:1, zdaj 3,82:1), namestili so mu malce mehkejše vzmeti, a hkrati utrdili zadnjo gred. Kratki test.

Adria Compact SLS je s svežo idejo in posteljo, ki jo izvlečemo le, ko jo zares potrebujemo, vrhunska pogruntavščina. Zaradi majhnih zunanjih mer je odličen za vse, ki z avtodomom radi odkrivate mesteca, vasice z ozkimi ulicami ali dobite navdih v mestnih središčih. Kratki test.

Tradicionalni salon EICMA je v Milanu pokazal glavne novosti za sezono 2017. Videli smo resen pristop h globalizaciji največjih proizvajalcev v kategoriji 250- in 300-kubičnih motorjev ter tehnološke prestižne superšportnike. Retro motocikli so še utrdili svoj položaj. Reportaža.

24. 11. 2016

Novi Avto magazin 25/2016 je že v prodaji!

Naslednja številka, 26/2016, izide 8. decembra 2016. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.