V novem Avtomagazinu smo vozili Porsche 911 Carrera GTS, Jeep Grand Cherokee, Kio Ria, Seat Ibizo, Mazdo MX-5 RF in Volvo V90 Cross Country. Testirali smo BMW 540i, Ford S-Max Vignale, Hyundai Tucson in Hondo CR-V, objavljamo pa tudi zmagovalce akcije Najboljši avtomobili 2017. Motoristi bi se do konca sveta in nazaj odpeljali na motociklih znamke KTM, analiziramo pa tudi Toyotino zmago na svetovnem prvenstvu v rallyju.
Večje je bolje. Ja, tako pravijo pri Porscheju. In prav imajo. Pa čeprav so prostornine njihovih motorjev zadnje čase vse manjše. In ker so motorji nove generacije devetstoenajstic prostorninsko manjši kot prej, so dobili prisilno polnjenje. In močnejši modeli imajo (če že ne večji motor) vsaj večja turbinska polnilnika. Vozili smo.
Zagotovo oblika nikoli ni bila glavna odlika avtomobila, ki se najbolje počuti na neurejenem terenu, a z zadnjo prenovo se je spremenilo tudi to. Brez težav bo všeč kakšni (fini) dami. Vozili smo.
Čeprav so bili uspešni že njegovi predhodniki, je Kia novega Ria zastavila še bolj resno, saj bi radi povečali njegov delež v segmentu B oziroma med majhnimi mestnimi avtomobili, ki so v evropskih državah najbolj prodajani. Vozili smo.
Seat bo sredi junija letos začel prodajati peti rod Ibize. Povsem novo konstrukcijo avtomobila bodo javnosti prvič predstavili na avtomobilski razstavi v Ženevi v začetku marca. Za naslednjo Ibizo pri Seatu pravijo, da bo velik korak naprej, najboljša Ibiza vseh časov. Razlog je v tem, da so za Ibizo kot prvi v koncernu Volkswagen uporabili novo konstrukcijsko osnovo, platformo MQB A0. Predstavljamo.
Svetovna prodajna uspešnica je zdaj na voljo z novo trdo streho. Nismo daleč od resnice, če jo označimo za najlepšo doslej. Vozili smo.
Volvo je v bližini Salzburga pripravil zdaj že tradicionalne zimske testne vožnje, ki jih je letos izkoristil predvsem za predstavitev terenski vožnji prijaznega kombija Volva V90 Cross Country. Vozili smo.
Pri Avto magazinu od leta 2000 (z enoletnim premorom), torej že 16. leto, sodelujemo pri mednarodni akciji, ki so jo zasnovali kolegi pri nemškem Auto Motor und Sportu. Vanjo je poleg njih in nas vključenih še 19 avtomobilističnih medijev v 17 državah. In tudi letos smo dobili rekordno število izpolnjenih anket. Naša akcija.
Včasih so se člani nemške svete trojice (torej Audi, BMW in Mercedes) za tehnološki prestol merili le v svojih najprestižnejših modelih, zdaj pa se je ta bitka preselila tudi v višji avtomobilski razred. Odlična mehanika tu že dolgo ni več dovolj. Če bi bila, bi bil lahko novi BMW serije 5, natančneje 540i, kakršnega smo imeli na testu, nesporni zmagovalec, poleg tehnike je vse pomembnejša tudi elektronika, torej asistenčni in udobnostni sistemi. Test.
Zamisel sicer ni nekaj novega, ampak Ford z oznako Vignale pri izbranih modelih ponuja veliko - za solidno ceno. Kratki test.
Hyundaiev cenik je lahko malce neroden. Če bi ga pogledali na hitro, bi mislili, da je imel testni Tucson le 115-’konjski’ motor. Kratki test.
Ko smo se z AC Mobilom, slovenskim zastopnikom Honde, dogovorili za podaljšani test CR-V-ja, niso niti slutili, kako zanimiv bo njegov začetek. Podaljšani test.
Jules Verne je v svoji epski pustolovščini Potovanje v sredino Zemlje leta 1864 opisal nepozabno avanturo v vulkanu, ki je trem raziskovalcem spremenila življenje. Prav to je tisto: vsaka avantura prinese toliko novega, da ob vrnitvi nisi več isti človek! Vozili smo.
Ste si predstavljali, da bo Toyota zmagala že na svoji drugi dirki s povsem novim dirkalnikom in finsko pomočjo ob svoji dolgoletni vrnitvi? In to s tradicionalno hitrim, vendar nezanesljivim Fincem Jarrijem-Mattijem Latvalom? Tudi mi ne! Reportaža.
Novi Avto magazin 05/2017 je že v prodaji!
Naslednja številka, 06/2017, izide 2. marca 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji