Novi BMW M5 je dobil štirikolesni pogon, a z značajem zadnjega pogona

22. 8. 2017
Deli

BMW ga je spomladi pokazal v maskirni opremi in povedal nekaj malenkosti o njegovem pogonu, zdaj pa je novi BMW M5 tudi zares tu. Opremljen z motorjem V8, M tehniko in štirikolesnim pogonom M xDrive bo v prodajne salone prispel februarja 2018.

Kot pravijo pri BMW-ju, je ključni element povečanih zmogljivosti v primerjavi s prejšnjo generacijo štirikolesni pogon M xDrive z diferencialom Active M, ki učinkovito razporeja moč motorja med prednjimi in zadnjimi kolesi s poudarkom na pogonu zadnjih koles.

Ob vsakem zagonu motorja je BMW M5 samodejno nastavljen na štirikolesni pogon z vključenim sistemom za elektronsko stabilizacijo DSC in možnostjo omejenega zdrsa zadnjih koles za več živahnosti. Izključevanje štirikolesnega pogona je dvostopenjsko, saj voznik lahko najprej izključi le DSC, popolnoma odklopi pa lahko tudi prednji pogon in BMW M5 spremeni v čisti na zadnja kolesa gnani športni avtomobil. Odlična trakcija štirikolesnega pogona sicer pripomore k zmogljivostim, saj BMW M5 potrebuje le 3.4 sekunde, da pospeši do 100 kilometrov na uro, in 11,1 sekunde, da doseže 200 kilometrov na uro.

K temu vsekakor pripomore tudi motor, 4,4-litrski twin turbo V8, ki razvija največjo moč 600 'konjev' in navor 750 njutonmetrov, kar je 70 njutonmetrov več od predhodnika. Karakteristike mu je mogoče spreminjati z izbiranjem programov Efficient, Sport in Sport Plus. K učinkovitemu prenosu navora na tla mu poleg štirikolesnega pogona pomagajo še novi 8-stopenjski menjalnik  M Steptronic, ter okrepljena karoserija in športno podvozje.

Moškemu, ki mu vera to prepoveduje, v bolnišnici obrili brado. Družina prizadeta

Pri izdelavi karoserije so izdatno uporabili aluminij in ogljikova vlakna ter ji namenili dodatke s katerimi se loči od ostalih pripadnikov serije 5, a na podobno diskretni način, kot M modeli v ostalih BMW-jevih serijah. Podobno je tudi v notranjosti , kjer na nekaj posebnega opozarjajo predvsem dodatki v rdeči barvi.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del