BMW je objavil prve podatke o novem M5, ki je s šesto generacijo postal močnejši in dobil štirikolesni pogon, a kot se za bavarsko znamko spodobi, z možnostjo izključitve pogona prvih koles.
Ob vsakem zagonu motorja je BMW M5 namreč samodejno nastavljen na štirikolesni pogon z vključenim sistemom za elektronsko stabilizacijo avtomobila DSC in možnostjo omejenega zdrsa zadnjih koles za več živahnosti. Izključevanje štirikolesnega pogona je dvostopenjsko, saj voznik lahko najprej izključi le DSC, popolnoma odklopi pa lahko tudi prednji pogon in BMW M5 spremeni v čisti na zadnja kolesa gnani športni avtomobil. Možna je tudi vrsta vmesnih kombinacij.
Pod motornim pokrovom je na voljo obilo moči iz osveženega 4,4-litrskega bi-turbo motorja V8, o čigar zmogljivostih pa niso povedali veliko, le to, da bo kljub veliki moči in športnim lastnostim porabil 10,5 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izbruhal 241 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.