Pri BMW so predstavili dva nova hibridna prototipa, ki napovedujeta, kakšna bo priključno-hibridna prihodnost znamke.
Priključni hibrid serije 3 kombinira štirivaljni dvolitrski turbobencinec z elektromotorjem za skupaj 245 'konjev' in 400 njutnmetrov navora. Kombinacija preizkušenega motorja, kii je osvojil več naslovov Motorja leta ter elektromotorja, baterij in krmilne elektronike, ki jo poznamo iz modelov i3 in i8 le na elektriko zmore 120 kilometrov na uro in okoli 35 kilometrov dosega, kombinirana poraba pa je 2 litra na 100 prevoženih kilometrov. Tehnologija se bo v prihodnosti znašla v serijah 3 in 5, ter v manjših modelih z oznako X.
Precej zmogljivejša je priključno-hibridna tehnologija, ki so jo pri BMW poimenovali Power eDrive. Ta kombinira 228-'konjsko' različico dvolitrskega turbobencinskega štirivaljnika, zmogljivejšo, 201-'konjsko' različico elektromotorja iz i3 nameščeno spredaj na mestu, ki ga sicer zaseda pretvornik navora pri klasičnem samodejnem menjalniku, ter 268-'konjski' elektromotor ob zadnji premi. Tako kar dve tretjini zmogljivosti zagotavljajo elektromotorji, ki e napajajo iz litij-ionske baterije s kapaciteto 20 kilovatnih ur. To je dovolj za 100-kilometrski električni doseg in skupni doseg okoli 600 kilometrov z le 30-litrsko posodo za bencin. Power eDrive bo v prihodnosti na voljo v seriji 7, pa X6 in X5, ni pa izključeno, da jo bo dobil tudi kak Rolls Royce prihodnosti.
Novost, o kateri se šepeta, je tudi i8S, ki naj bi na trg prišel čez dve do tri leta. Nova različica modela i8 bo imela vsaj 500 'konjev' (morda iz kombinacije 320-'konjskega' dvolitrskega turbobencinca in vsaj 200-'konjskega' elektromotorja ali kombinacije skoraj 500-'konjskega' turbo šestvaljnika in 100-'konjskega' elektromotorja, pri čemer je verjetnejša prva možnost), drugačen monokok iz ogljikovih vlaken, le dva sedeža, zmogljivejše zavore in gume ter agresivnejšo obliko karoserije.