Izvedba PanAmericana Caddyju doda pridih robustnosti in potepuškega karakterja.
PanAmericana je 30.000 kilometrov dolga mreža cest od Aljaske do Tierre del Fuego, ki z Volkswagnom pravzaprav nima veliko skupnega. Je pa sinonim za potepanje v iskanju svobode, nekaj, kar poskušajo pripisati tudi novemu Caddyju. PanAmericana je tako nadomestila različico Alltrack, ki smo je bili vajeni v prejšnjih generacijah, na voljo pa bo pri novem Caddyju s kratko medosno razdaljo, tako v potniški kot tudi lahko gospodarski različici.
Pravzaprav pa ne prinese nič ključnega, kar bi Caddyju pomagalo premagovati skalovita brezpotja. Smisel je robustni videz utilitarnega heroja, ki bo po nekaj praskah in blatnih madežih videti še nekoliko bolje kot prej. No, ima pa tudi nekaj več zaščite na spodnjem delu vozila, strešni nosilci ter žarometi v LED tehnologiji pa so vključeni že serijsko. Drugih sprememb pravzaprav ni, tudi PanAmericana pa je lahko opremljena z do 19 asistenčnimi sistemi. Na voljo bo sicer v petih barvah: beli, črni, srebrni, modri ter bronasti.
Izbirati je mogoče med enim bencinskim (84 kilovatov oziroma 113 ‘konjev’ moči) ter dvema dizelskima (75 in 90 kilovatov oziroma 101 in 121 ‘konjev’ moči) pogonskima sklopoma. Povezani bodo lahko s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim DSG menjalnikom, močnejši od dveh dizlov pa lahko poganja tudi vsa štiri kolesa, a le ob izbiri ročnega menjalnika. PanAmericana ima vlečno sposobnost do 1,5 tone, seveda odvisno od izbire pogonskega sklopa, nosilnost pa je omejena na 679 kilogramov za lahko gospodarsko vozilo oziroma na 525 kilogramov za potniško izvedbo. Cene za Caddyja PanAmericano se pričnejo pri dobrih 32 tisočakih, temelji pa na ‘Life’ oziroma ‘Cargo’ nivoju opremljenosti.
Preberite še:
- Test: Volkswagen Caddy Life 2.0 TDI DSG (2021)
- Rabljen avto: Volkswagen Caddy (2003-2020) - Šampion razreda visokih streh