Novi Civic je Hondin skok v prihodnost

Po spomladanski predstavitvi končnega prototipa je Honda za pariški avtomobilski salon pripravila tudi predstavitev serijskega Civica, za katerega pravijo, da bo za njih velik skok naprej.

Novi Civic je Hondin skok v prihodnost (foto: Honda) Honda
19. 9. 2016

To nedvomno potrjuje tudi dejstvo, da so mu namenili najbolj obsežen razvojni projekt za posamezni avtomobil v zgodovini znamke, saj je, kot pravijo, Civic njihov temeljni model in sinonim za znamko v Evropi. Razvojna ekipa se je osredotočila predvsem na dinamično pomladitev modela, kar je zahtevalo drugačno razmišljanje in nove pristope h konstrukciji karoserije in šasije, aerodinamiki in opremi.

Popolnoma na novo razviti Civic je zato širši, daljši in nižji od kateregakoli predhodnika, s kratkimi previsi ter ostrim in odločnim nastopom. Petvratna kombilimuzina je 30 mm širša, 130 mm daljša in 20 mm nižja od predhodnika, povečane so vdolbine za kolesa in seveda dimenzije koles. Nastop lahko v nekaterih različicah okrepijo tudi led žarometi in led dnevne luči v obliki hokejskih palic. Zadaj izstopa predvsem odbijač s skulpturiziranimi izstopniki za zrak.

Kot je običajno že doslej, bo tudi v novem Civicu notranjost osredotočena na voznika, ki so mu namenili športno izek položaj sedenja. Osrednji del armaturne plošče je 7-palčni na dotik občutljivi zaslon, za informacije in razvedrilo skrbi Hondin sistem Connect druge generacije, ki vključuje tudi integracijo Apple CarPlay in Android Auto, varnost pa krepi vmesnik Honda Sensing.

Civicu so namenili tudi novo platformo, ki se kljub temu, da je 16 kg lažja, pohvali z 52 odstotkov večjo vzvojno trdnostjo. Z novim postopkom sestavljanja dna in karoserije ter zmanjšanimi presledki med točkovnimi zvari so dosegli tudi 65-odstotno povečanje natezne trdnosti in 41-odstotno povečanje vzvojne trdnosti karoserije, kar se seveda odražat tudi v voznih lastnostih, h katerim pripomore tudi izboljšano vpetje koles.

Motorja bosta za zdaj dva bencinska. 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik bo razvijal moč 129 'konj' in navor 200 njutonmetrov v kombinaciji s šestopenjskim ročnim ali 180 njutonmetrov v kombinaciji z menjalnikom CVT, večji 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik pa bo razpolagal z močjo 182 'konj' in navorom 240 njutonmetrov v kombinaciji s šestopenjskim ročnim ali 220 njutonmetrov v kombinaciji z menjalnikom CVT.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri