A le pod obsežno masko, kar pa vseeno pomeni, da se premiera že bliža.
Segment lahkih poltovornjakov je v Evropi še vedno relativno majhen, skoraj zanemarljiv, prodajno pa številke niti pod razno ne dosegajo tistih, ki jih segment dosega v ZDA, kjer recimo Ford letno proda kar milijon novih vozil modela F-150. Prav Fordov Ranger, še posebno v izvedbi Raptor pa je tisti model v omenjenem segmentu, ki pripomore k levjemu deležu prodaje segmenta.
Pri Fordu pa bodo prihodnje leto predstavili novega Rangerja, ki je bil v odhajajoči izvedbi najuspešnejši odprti terenski dostavnik v Evropi. Novinec je na prvih uradnih fotografijah še skrbno zamaskiran, trenutno pa je še v fazi obsežnih virtualnih in voznih preizkusov,. katerih rezultati bodo služili kot podlaga za serijski model.
Poleg tega bo Ranger v skladu s kooperacijsko pogodbo s Volkswagnom tudi osnova za novo generacijo Amaroka, oba modela pa bosta luč avtomobilskega sveta ugledala prihodnjo jesen. Za evropske kupce ju bodo Izdelovali v Fordovi tovarni Silverton v Južni Afriki, ostale proizvodne zmogljivosti za prevzem pa bodo na Tajskem, v Argentini in v ZDA.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj