Četrta generacija Lexusa GS bo že čez nekaj dni zapeljala na slovenske ceste - ponovno s poudarkom na hibridni tehnologiji, udobju in nizki porabi.
Najprej bo na voljo bencinsko-hibridni GS 450h, (z osnovno opremo Finesse, ki pa že vključuje ogromen, 12,3-palčni barvni LCD na sredini armaturne plošče, tempomat, biksenonske žaromete, Bluetooth, parkirne senzorje in audio sistem z 12 zvočniki), ki bo stal 64,900€. Opremi Finesse sledijo še različice Executive, Luxury, F Sport in F Sport Premium - vse tja do 83.900 € in s seznamom opreme, ki obsega štirikolesni volan, športno podvozje, sistem za nočno gledanje NIght Vision, kupom varnostnih sistemov, usnjem, ogrevanjem in prezračevanjem sedežev ...
GS 450h ima pod motornim pokrovom nov bencinski šestvaljnik, tokrat z Atkinsonovim ciklom in kombinacijo posrednega in neposrednega vbrizga, baterijo, ki zavzame manj prostora (zato ima 483-litrski prtljažnik) in porabo, ki se lahko več kot le kosa z varčnimi konkurenčnimi dizli.
Jesen pride k nam še cenejši, le bencinsko gnani GS 250, ki bo kakih 6 tisočakov cenejši.
Več o novem Lexusu GS pišemo v naslednji številki revije Avto magazin, ki izide 29. junija.