Daimler je v Šanghaju predstavil prenovljeni Mercedes-Benz razreda S, pri katerem poudarjajo predvsem to, da je korak bliže avtonomni vožnji.
Izpopolnjeni radar in video kamere namreč sistemu zagotavljajo izboljšan boljši pregled nad dogajanjem pred avtomobilom, zato je bila možna razširitev nabora sistemov avtonomne vožnje, ki bodo vozniku v pomoč na skoraj vseh tipih cest. Voznik bo tudi lahko takoj videl, katere asistenčne funkcije so izbrane in katere tudi dejansko sodelujejo v vožnji. Med asistenčnimi sistemi izstopata predvsem Aktivni tempomat Active Distance Assist Distronic, ki hitrost samodejno prilagaja razmeram na cesti in upošteva tudi morebitne ovinke, krožišča, križišča in podobno, in sistem Active Lane Change Assist, ki tedaj, ko voznik na avtocesti prižge smernik, sam izvede menjavo pasu.
Sodobna tehnologija povečuje tudi udobje potnikov, saj lahko ti z vmesnikom "energizing comfort control" povežejo različne sisteme za povečanje udobja, kot so klimatska naprava, ambientalna osvetlitev, masažni sedeži in sistem za odišavljenje avtomobila, in jih prilagodijo svojim željam.
Za novi razred S so pripravili tudi več novih motorjev, dizelske in bencinske vrstne šestvaljnike in bencinski biturbo motor V8, v načrtu pa je tudi izboljšana priključno-hibridna različica, ki ji bo baterija s kapaciteto 13,3 kWh omogočila električni doseg do 50 kilometrov. V razredu S bosta premiero med drugim doživela tudi 48-voltni starter/alternator in električni kompresor.
Seveda bo novi razred S poleg 'standardnih ' različic pod praporom Mercedesa-Benza na voljo tudi v razkošnih različicah znamk Mercedes-Maybach in športnih različicah Mercedes-AMG.