Krožijo govorice, da Ford v novem Mustangu vendarle ne bo ponudil pogonskega sklopa, ki so ga obljubili leta 2018.
Novi Ford Mustang vozi proti ciljni ravnini, predstavili ga bodo namreč točno čez en teden - 14. septembra. Že nekaj časa je znano, da bo tudi novi Mustang še vedno na voljo v najbolj neokrnjeni različici z V8 motorjem, ročnim menjalnikom, pogonom na zadnji par koles in nezgrešljivim zvokom.
In medtem ko je Ford že leta 2018 napovedal razvoj novega hibridnega pogonskega sklopa - prav tako z V8 motorjem in obljubo izboljšanega navora v spodnjem območju vrtljajev, ki naj bi ga dobil tudi Mustang - pa tik pred predstavitvijo krožijo govorice, da naj ne bi bilo tako. Autoblog.com poroča, da omenjeni hibrid, ki naj bi ga sicer predstavili leta 2025, ni več v načrtih. Mustang naj bi ostal izključno pri pogonu na zadnjem paru koles.
To pa ne pomeni, da Mustanga ne bo doletela elektrifikacija še pred koncem prodaje sedme generacije, ki naj bi na trgu ostala osem let. Povsem električno različico, ki si bo veliko izposodila pri električnem SUV Mach-E, bi lahko namreč predstavili že sredi leta 2028. Še vedno pa bo na voljo tudi 2,3-litrski štirivaljnik EcoBoost z okoli 240 kW moči, medtem ko naj bi se osemvaljnik tokrat približal 500 "konjem" (okoli 370 kW).
Oglejte si tudi: Ford Mustang in hitrostni izziv
Novi Mustang bo seveda evolucija predhodnika z ikoničnimi retro elementi. Pri Fordu so že pokazali kratek video, v katerem je prikazana značka GT Performance. To bržkone pomeni, da bo paket, ki prinaša karoserijske športne dodatke in tehnične izboljšave, kot so diferencial tipa Torsen, boljše pnevmatike in zavore ter izboljšano podvozje, na voljo tudi v novem Mustangu.
Zdajšnja, šesta generacija Mustanga je sicer prva, ki je naprodaj tudi v Evropi.