208, 308 in sedaj še 108: Peugeot je s prihodom novega mestnega malčka do konca prenovil svojo ponudbo v nižjih avtomobilskih razredih.
Pri novem 108 stavijo predvsem na kompaktnost, obliko in prilagojenost generaciji, vajeni uporabe pametnih mobilnikov. Novi 108 po zaslugi velikega zaslona na dotik s funkcijo Mirror Screen (zrcaljenje zaslona), ki vsebuje nova protokola za povezljivost MirrorLinkTM in AppInCar, na svojem sedempalčnem na dotik občutljivem LCD zaslonu prikazuje zaslon uporabnikovega pametnega mobilnika in tako omogoča njegovo uporabo med vožnjo. Obogaten je z opremo višjih tržnih razredov: kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, samodejna klimatska naprava, prostoročni zagon in dostop.
Seved možnosti individualizacije stoosmice s tem še ni konec, saj ponuja ogromno kombinaciji notranjih in zunanjih barv in materialov (pri Peugeotu jim sedaj rečejo tematski motivi), zaželeti pa si ga je moč tudi s platneno streho, na začetku pa bo na voljo z dvema motorjema: 1.0 e-VTi za 68 'konji' in novi PureTech 1.2 VTi z 82 'konji'. Prvega si bo moč zaželeti v kombinaciji s petstopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom, ter v različici e-VTi, sicer pa so vsi ročni menjalniki nekoliko presenetljivo le petstopenjski. Porabe in emisije so kljub temu v vsakem primeru nizke, saj segajo od 88 do 99 gramov CO2 na prevožen kilometer. K temu pripomore tudi nizka masa vozila, saj ima 108 le 840 kilogramov.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem