Novi Peugeot E-5008 prihaja s polnimi električnimi, kasneje pa tudi dvema hibridnima pogonoma. Velika baterija obljublja dober doseg, a na račun volumna v notranjosti.
Njegova oblika niti ni več presenečenje, z manjšim 3008, ki smo ga odetega v prvič videli v septembru, sta si bila doslej vedno podobna in tako je tudi tokrat.
Večji 5008 ima tudi tokrat prostor za sedem potnikov. V dolžino meri 4,79 metra, širok je 1,89 metra, visok pa 1,69 metra. Od E-3008 je daljši za 25 centimetrov in višji za pet centimetro, za 15 centimetrov je daljši tudi od predhodnika. Pri 2,9 metra je za 15 centimetrov v primerjavi z E-3008 daljša tudi medosna razdalja.
Kljub večjim dimenzijam je prtljažnik manjši kot pri predhodniku
Čeprav še vedno zajeten - 748 litrov oziroma 259 litrov z dodatnim 80-litrskim prostorom pod prtljažnim dnom, če boste uporabljali tri vrste sedežev. Če podrete drugo vrsto sedežev, pa dobite kar 1815 litrov prostora.
Preberite tudi o Peugeotu E-3008 - Novo poglavje popularnega Leva
V drugi vrsti sicer ohranja prilagodljivost, a vsi trije sedeži niso več enako široki, temveč je srednji sedaj ožji, zunanja pa zato širša in udobnejša.
Tudi armaturno ploščo že poznam iz E-3008, a sem ob pogledu nanjo vseeno še vedno izbulil oči. Zaslonski konglomerat, ki skupaj meri 21-palcev, se zdi agresivno postavljen, voznik pa ga bo spremljal čez volan. Desno po njim je potem še dodaten zaslon z vrstico bližnjic.
V ponudbi bosta ob treh polno električnih tudi hibridni različici
Sicer E-5008 prihaja s tremi pogonskimi različicami - s sprednjim pogonom in močjo 157 ali 170 kilovatov, kolikor bo imela različica z najdaljšim dosegom, ter štirikolesnim pogonom in močjo 237 kilovatov (157 kilovatov spredaj in 80 zadaj). Z baterijo zmogljivosti 73 ali 98 kilovatnih ur.
Za različico s podaljšanim dosegom Peugeot navaja 660 kilometrov dosega po WLTP merjenju. Na neposrednem toku se lahko polni največ s 160 kilovati, kar pomeni pol ure polnjenja v idealnem območju, na izmeničnem pa z močjo 11 kilovatov - z doplačilom za 22-kilovatni polnilec.
Tisti, ki še niste pripravljeni skočiti v svet računanja dosega in iskanja polnilnic, ste lahko zaenkrat še pomirjeni. Prihajata namreč tudi blagi (100 kilovatov) in priključni hibrid (143 kilovatov in 80 km dosega) z 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom.