Skoraj 14 milijonov prodanih primerkov Volkswagnov Polo uvršča med najuspešnejše modele. Sedanja generacija je na trgu od leta 2009 in skoraj pet let po predstavitvi je prišel čas za pomladitev.
Ta je tako tehnična kot oblikovna. Spredaj je Polo dobil nov odbijač, nove luči in precej kromiranih dodatkov. Nov je tudi zadnji odbijač in zgradba zadnjih luči.
V notranjosti so spremenili obliko merilnikov, novi audio oziroma infotainment sistemi pa poskrbijo tudi za bolj svež videz sredinske konzole. Prav vsi sistemi imajo na dotik občutljive LCD zaslone, nekateri izmed njih pa s omogočajo uporabo aplikacij na povezanem pametnem mobilniku.
Seznam elektronski sistemov, ki pomagajo vozniku, je dolg: Polo je dobil aktivni tempomat, samodejno zaviranje ko avto zazna nevarnost trka (tudi pri mestnih hitrostih), samodejno zaviranje po trku ... Tu je še nov elektromehanski servo in elektronsko nadzirani blažilniki.
Popolnoma prenovljena je paleta motorjev. Vsi so 3 ali 4-valjni, na začetku pa bodo na voljo litrski atmosferski trivaljni bencinec (z različicama s 60 in 75 'konji'), štirivaljni 1,2 TSI (90 ali 100 'konjev) ter dve različici 1,4-litrskega dizla (75 in 90 'konjev'). Seveda to niso edini motorji, ki bodo na voljo v svežem Polu, saj bo v drugi polovici leta sledilo še nekaj motornih različic, tudi TDI BlueMotion (s porabo le 3,4 litra) in (s 192 'konji') ter litrski TSI.
Vsi motorji že izpolnjujejo standard Euro6 in imajo močno izboljšano porabo in izpuste glede na predhodnike.
Polo bo prišel na trg spomladi. Cene? V Nemčiji bodo praktično enake, kot pri predhodniku – in verjetno bo podobno tudi pri nas.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem