Prenovljeni model postavlja nova merila tako pri zmogljivostih kot pri porabi goriva.
Natanko pred 50 leti so na frankfurtskem avtomobilskem salonu predstavili prvega Porscheja 911. Deset let kasneje, prav tako v Frankfurtu, pa je luč sveta ugledala tudi različica 911 Turbo. Ob okrogli obletnici zdaj pri Porscheju predstavljajo novo, prenovljeno generacijo. Izpostaviti velja nov štirikolesni pogon, aktivno krmiljeno zadnjo premo, prilagodljivo aerodinamiko, povsem LED-žaromete pa seveda tudi prenovljeni motor. Šestvaljni bokserski motor z dvema turbopuhaloma se postavlja s 383 kW oziroma 520 'konji', različici S pa s 412 kW oziroma okroglimi 560 'konji'. Za prenos moči skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (PDK), ki v različici S omogoča, da sistem Start-Stop motor ugasne že pri upočasnjevanju v prostem teku. Tako se poraba goriva zmanjša za kar 16 odstotkov, zato tovarniško obljubljena znaša 9,7 l/100 km. In zmogljivosti? Porsche 911 Turbo z izbirnim paketom Sport Chrono od 0 do 100 km/h pospeši v vsega 3,2 sekunde, različica S je še za desetinko hitrejša. Največja hitrost je 318 km/h.
Obe različici modela 911 Turbo bosta kupcem v Nemčiji na voljo konec septembra 2013. Za osnovnega 911 Turba po potrebnih 162.055 evrov, za različico S pa 195.256 evrov. V Sloveniji bo močnejša različica prav tako na prodaj že septembra, na osnovnega 911 Turba pa bo treba počakati do januarja prihodnje leto. In če vas morda zanima še slovenska cena: za 911 Turba bo v Sloveniji treba odšteti 213.692 evrov, za 911 Turba S pa kar 256.936 evrov. Pa naj še kdo reče, da smo v Evropski uniji vsi enaki.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj