Ugotovili ste - Renault Clio bo tudi v aktualni generaciji dobil različico, ki je s Slovenijo še bolj povezana. I feel Slovenia je namreč oznaka, ki je bila na Cliu prisotna že leta 2017 in 2020.
Posebna serija se na neki način poklanja tistim, ki skrbijo, da eden najbolj prodajanih Renaultovih modelov nemoteno prihaja iz novomeške tovarne, hkrati pa slovenskim kupcem omogoča, da kupijo Clia s še večjim pridihom domačnosti.
Drugačen pristop ...
Glede na to, da sta bili različici 'I feel Slovenija' v letih 2017 in 2020 veliki uspešnici, je na neki način logično, da podoben 'tretma' dobi tudi aktualna, peta generacija. Kljub temu pa se sam pristop glede na prejšnje generacije nekoliko razlikuje.
V obeh predhodnih različicah je šlo namreč za avto z najdražjim paketom opreme, tokrat pa so izbrali pot, ki bo avto cenovno približala kupcem, a hkrati ponudila dovolj opreme, da v njem ne bo manjkalo skoraj nič. Vse to od 15.990 evrov.
In kaj je na voljo za ta denar?
'I feel Slovenia' prinaša 16-palčna platišča, popolno LED osvetlitev, dodatno zatemnjena stekla zadaj, širok nabor varnostnih sistemov, kamero za vzvratno vožnjo, sistem Easy Link z 18-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom, občutljivim za dotik, ter možnostjo zrcaljenja mobilnih telefonov prek sistemov Android Auto in Apple CarPlay, ročno klimatsko napravo in drugo.
Avto je na voljo z le enim motorjem, in sicer litrskim, bencinskim trivaljnikom z oznako TCe 90 ter ročnim, šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Namenili so mu štiri barve (črno, belo, rdečo in oranžno). Cena je sicer enaka kot pri povsem osnovnem modelu SCe 60, tako da z I feel Slovenia kupec pridobi močnejši motor ter nekaj več opreme.
Glede na to, da so bile tudi že prejšnje različice te izvedbe izjemno priljubljene med kupci, najbrž ni bojazni, da se ne bi ob prilagojeni cenovni politiki to tudi nadaljevalo.
Preberite še:
Cene pogonskih goriv vztrajno rastejo. Toliko znašajo zdaj ...
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj