Novi Renault Megane R.S. se je predstavil v Monte Carlu

26. 5. 2017
Deli

Renault Megane je za predstavitev nove, tretje generacije Megana R.S. izbral kar dirko Formule1 v Monte Carlu. Po monaških ulicah ga je prvi zapeljal Renaultov voznik Formule 1 Nico Hülkenberg. 

Renault bo Megane R.S. javnosti sicer predstavil septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, na ceste pa bo zapeljal v prvi četrtini prihodnjega leta. Tehničnih podrobnosti sicer niso izdali (razen tega, da bo na voljo tako z dvosklopčnim samodejnim kot s klasičnim ročnim menjlanikom), a smo Megana v Monaku zalotili že večer pred predstavitvijo - ravno dovolj, da smo ugotovili, da bodo očitno serijske 19-palčne gume in da motor, ko je videti, ostaja dvolitrski - seveda pa z več kot 300 'konji'.

Hulkenberg je po stezi naredil le dva kroga, a prav nič počasna - in iz zvoka je bilo jasno, da se bo Meganu R.S. še kako prilegel Akrapovičev izpuh, ki ga v Malem Hudem že pripravljajo.

Sicer pa nam je Hulkenberg po predstavitvi v kratkem pogovoru povedal, da je avto vozil že kakih 14 dni prej na dirkališču, da je izjemno vodljiv in da je tudi več kot dovolj zmogljiv.

Kot pravijo pri Renaultu, je osnovni namen Megana R.S. vse od predstavitve prve generacije leta 2004 ostal nespremenjen, kar pomeni, da "uteleša strast do avtomobilskega športa in dirkaško tehnologijo, dosegljivo za kar najširši krog ljudi."

Kako poceni in učinkovito odstraniti kondenzacijo in plesen z oken

Ko so ga leta 2004 prvič predstavili, je bilo Megane R.S najnovejši model v ugledni liniji Renaultovih športnih modelov, ki je segala vse  do Renaulta 12 Gordini, s katerim je Renault leta 1070 osvojil prednji pogon v športnem avtomobilu, in se nadaljevala z Renaultom 11 Turbo in Renaultom 19 16S.

Prvi Megane R.S. je nastal na osnovi Megana druge generacije, na voljo je bil s troje ali petero vrat, od običajnih kombilimuzin pa se oblikovno ni preveč razlikoval, če ne štejemo dvojne izpušne cevi, večjih vstopnikov za zrak, spojlerja na zadku, športnih platišč in še nekaterih malenkosti. Bolj pomembne so bile spremembe pod pločevino, kjer je hrumel prisilno polnjen bencinski štirivaljnik F4RT RS, ki je razvijal moč 225 'konjev' in navor 200 njutonmetrov. Za zanesljivo prenašanje moči na podlago je poskrbela prednja večvodilna prema. Prva generacija Megana R.S. je dočivela vrsto različic, med katerimi je bil tudi najbolj radikalni Megane R26.R, ki je bil zaradi izdatne rabe aluminija, ogljikovih vlaken in polikarbonatov zelo lahek, sto kilometrov na uro pa je dosegel v šestih sekundah.

Leta 2009 je bila predstavljena ddruga generacija Megana R.S., ki je bila na voljo le v kupejevski izvedbi, zato pa so izbirali med dvema vrstama šasije Sport ali Cup, s tretjo generacijo pa se bodo kupci Megana R.S. lahko prvič odločali med dvema menjalnikoma, šeststopenjskim ročnim ali menjalnikom z dvojno sklopko EDC. Za zdaj je to tudi vse, kar je znanega .

 

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere