Novi Suberu Forester naprodaj v Sloveniji

11. 4. 2008
Deli

Tole je že tretja generacija tega Subaruja, ki hoče odkrito tekmovati z malimi terenci v slogu RAV-4, X-Traila in podobnih. Da je nov, pove zasnova – Legacyjeva platforma, vključno z novim zadnjim vzmetenjem, električnim servovolanom ter z vratnimi šipami brez okvirjev – izključno na račun varnosti.

Tudi zrasel je, zunaj in znotraj, pa še trebuh se mu je za dodaten centimeter odmaknil od tal. Takoj je na voljo z znanim (a dodelanim: več navora, rahlo zmanjšana moč, manjša poraba), dvolitrskim bokserskim motorjem, dizelski bokser pride oktobra.

Turbo(bencinar)? Tega bo treba posebej naročiti. Kljub novi zasnovi pa se je cena v primerjavi s starim povečala le za toliko, kolikor so vredni novi serijski dodatki, vključno z ESP-jem; osnovni X je vreden 28.990 evrov, bogatejši XS 31.490 evrov, za samodejni menjalnik pa je treba doplačati še okrogla dva tisočaka.

Osnovna oprema je bogata, med drugim obsega avdiosistem, samodejno klimatsko napravo, tempomat, deljivo zadnjo klop, električno nastavljiv voznikov sedež, ogrevana sedeža, ESP, šest varnostnih blazin, stalni štirikolesni pogon z reduktorjem in pomoč pri speljevanju v klanec. In kar je danes še posebej pomembno: z videzom je postal bolj prijazen evropskemu očesu.

Foto: Subaru

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol