V tem Avto magazinu lahko preberete veliki test Audijevega TT-ja Coupe, iz Ingolstadta pa so sporočili, da bodo začeli prodajati še roadstersko različico.
TT-jeva družina najnovejše generacije je tako dobila še drugega člana. Po pričakovanju je roadsterski TT precej podoben kupejevskemu bratu, glavna razlika je seveda mehka pomična streha, ki je ojačena z elementi aluminija in jekla, vanjo pa so vgradili tudi veliko šipo. Streha se s pritiskom na gumb zloži v 12 sekundah. Do hitrosti 50 kilometrov na uro!
Za TT-ja Roadsterja so pri Audiju pripravili znana agregata: vrh ponudbe je 3, 2-litrski šestvaljnik s 184 kilovati (250 KM), ki je na voljo s štirikolesnim pogonom, šibkejši, 147-kilovatni (200 KM) pa je 2.0 TFSI s prisilnim polnjenjem in z neposrednim vbrizgom goriva.
Ob šeststopenjskem ročnem menjalniku, ki je v TT-jih Roadsterjih serijski, Audi med dodatno opremo ponuja še obe različici S tronica. Novi TT Roadster meri 4.178 milimetrov v dolžino, 1.842 v širino in 1.358 v višino. Poleg povečanih mer je daljša tudi medosna razdalja – 2.468 milimetrov.
Mitja Reven