Preveč je bilo izrečenega, da ne bi bilo res. Govori se namreč, da bodo novo platformo za električna vozila PPE (v osnovi namenjeno Audiju in Porscheju) izkoristili tudi pri Volkswagnu. Ali to pomeni, da prihaja novi - Scirocco?
V medijih krožijo govorice, da naj bi pri Volkswagnu razmišljali o električno gnanem športnem avtomobilu. Ta naj bi si tehnično osnovo izposodil pri Porschejevem prihajajočem 718, ki bo ravno pravih dimenzij. In ime? Scirocco, seveda!
Novi Scirocco bi tako v nasprotju s prihajajočim električno gnanim Golfom uporabil premijsko platformo PPE in se pridružil skupini novih električnih športnikov, ki vključuje še Cupro Rebel ter morebitni novi Audi TT. Porsche 718 bo imel sicer dva sedeža, Audi TT in Cupra Dark Rebel pa naj bi imela daljše medosje in dva pomožna sedeža oziroma več prostorske prilagodljivosti.
Britanski Autocar poroča, da pri Volkswagnu ocenjujejo možnosti oblikovanja notranjosti ter inženirske in proizvodne načrte. Prve oblikovalske predloge pa naj bi že imeli na mizi. Če bi prišlo do uresničitve, bi Scirocco gotovo prišel v različicah z enim (zadnji pogon) ali dvema motorjema (štirikolesni pogon) z močjo med 200 in 300 kilovatov.
Tokrat precej bolj tradicionalno športne oblike?
Novi Scirocco bi imel torej bolj tradicionalno kupejevsko karoserijo v primerjavi z zadnjim Sciroccom, ki je ime leta 2008 obudil po skoraj dvajsetih letih. Tretjo generacijo Scirocca so v salone poslali ob Golfu pete generacije. Imel je različico R s štirivaljnikom in 195 (265 KM) in kasneje 206 kilovati (220 KM) moči. GTS, ki so ga proizvajali le zadnji dve leti, pa je imel motor iz Golfa GTI.
Ta, doslej zadnja izvedba Scirocca, sicer ni bila najbolj prodajno uspešna in v preteklosti se je veliko že ugibalo o nasledniku. Pri Volkswagnu so vse govorice doslej zavračali, a obenem povedali, da bi moral biti novi Scirocco pravi športni kupe.
Preberite tudi: Vedno bolj postaja jasno, kakšnih sprememb bo deležen Golf
Andreas Mindt, ki je z lanskim letom postal vodja Volkswagnovega oblikovanja, je ob svoji viziji prihodnosti Volkswagnovega oblikovalskega jezika že omenjal izvirni Scirocco iz leta 1974. Tega je oblikoval Giorgetto Giugiaro, Mindt pa pohvalil oblikovalske trike, s katerimi so zmanjšali navidezni volumen avtomobila in dosegli bolj mišičasto držo.
Morda pa bomo res že kmalu videli koncept s kakšno besedno igro v imenu. Ko so pri Volkswagnu leta 2006 napovedali omenjeno tretjo generacijo Scirocca, so koncept poimenovali IROC.
Preberite še
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj