Novi Audi Q3 Sportback dopolnjuje ponudbo kupejevskih SUV-jev iz Ingolstadta. Prinaša več športnosti, a tudi manj uporabnosti. A kupce v tem segmentu to očitno ne moti.
Ko je BMW leta 2007 predstavil prvi X6, so številni menili, da bo trend SUV-jev s kupejevsko zasnovo hitro ugasnil. A zgodilo se je ravno nasprotno – skoraj dve desetletji pozneje so takšna vozila še kako aktualna. Audi je eden od proizvajalcev, ki v tem segmentu vztraja, in je tako električnega Q4 Sportback E-Tron ter večjih modelov Q5 in Q8 sedaj predstavil tudi kompaktni Q3 Sportback nove generacije, ki združuje uporabnost športnega terenca z bolj dinamično, kupejevsko silhueto.
Zunanjost: športnejši značaj, manj praktičnosti
V primerjavi s klasičnim Q3 ima Sportback nižjo strešno linijo za 29 milimetrov, kar mu daje izrazitejši športni videz. Kljub temu ostaja polnokrven SUV, le z nekoliko bolj izostrenimi potezami. Zaradi nižje strehe pa je prtljažnik nekoliko manjši – s podrtimi zadnjimi sedeži meri 1.289 litrov, kar je skoraj 100 litrov manj kot pri običajnem Q3. Tudi preglednost nazaj je slabša, a to kupcev ne moti preveč, saj oblikovna privlačnost pogosto pretehta nad praktičnostjo.
Notranjost: digitalna nadgradnja kompaktnega razreda
Kabina je skoraj enaka kot pri navadnem Q3, a prinaša nekaj novosti. Na voljo je možnost akustičnih sprednjih stekel, kar izboljša udobje pri višjih hitrostih. Ponudbo dopolnjuje Sonosov avdio sistem s 420 vati in 12 zvočniki, poleg tega pa so serijski digitalni merilniki (11,9-palčni zaslon) in večji osrednji zaslon na dotik (12,8-palčni). Ker so številne funkcije, vključno s klimo, preseljene na zaslon, fizičnih gumbov skoraj ni več – kar ne bo všeč vsakomur. Materiali in zaključna obdelava sicer sledijo Audijevi tradiciji.
Motorji: široka izbira, omejen Quattro
Ponudba motorjev je enaka kot pri Q3. Na voljo so bencinski 1,5- in 2,0-litrski TFSI, dizelski 2,0 TDI ter priključni hibrid, ki temelji na manjšem bencinskem motorju. Štirikolesni pogon Quattro je serijsko na voljo le pri močnejši različici 2.0 TFSI, vse ostale izvedbe so spredaj gnane. V prihodnje Audi načrtuje še bolj športne različice S in RS, kjer bo Quattro seveda standard.
Za osnovno različico Q3 Sportback s 110 kilovati (150 KM) bo v Nemčiji treba odšteti 46.450 evrov, kar pomeni približno 1.850 evrov več kot za primerljivo različico klasičnega Q3.
Novo na Metroplay: NLB Sport mladim: SSK Norica Žiri