Najbolj radikalna različica malega M-a se najbolje počuti na stezi, kamor tudi v največji meri spada.
BMW je predstavil najnovejšo različico modela M2 CS, ki združuje vozne lastnosti za vsakodnevno uporabo s potencialom za na dirkaško stezo. Gre za posebno različico, ki bo izdelana v omejenem številu v mehiški tovarni San Luis Potosí, na trg pa bo zapeljala v poznem poletju 2025. Cena za nemški trg bo okrog 115.000 evrov.
Močnejši motor, lažja konstrukcija
Nova različica temelji na drugi generaciji modela M2, a ponuja občutno več moči. Trilitrski vrstni šestvaljnik z M TwinPower Turbo tehnologijo razvije kar 390 kilovatov (530 KM), kar je 50 KM več kot v običajnem M2. Navor znaša 650 Nm, in sicer med 2.650 in 5.730 vrtljaji na minuto.
Moč se prenaša na zadnji kolesni par prek osemstopenjskega menjalnika M Steptronic z Drivelogic, ki omogoča ročno prestavljanje tudi z obvolanskima ročicama. Ročni menjalnik v izvedbi CS ne bo na voljo.
Za dodatno dinamiko skrbi optimizirano pedalo za plin, nastavljivo preko menija M Setup. Zahvaljujoč znižani masi vozila za 30 kilogramov (zaradi uporabe karbonskih delov in kovanih platišč) je to najlažji M2 doslej.
Pospeški pod štirimi sekundami
Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 3,8 sekunde, do 200 km/h pa pospeši v 11,7 sekunde, končna hitrost pa je z M Driver’s paketom omejena na 302 km/h.
Pospeševanje od 80 do 120 km/h traja le 3,4 sekunde.
Podvozje in zavorni sistem prilagojena za stezo
Podvozje je znižano za 8 mm in prilagojeno višji zmogljivosti motorja. Vgrajeno je adaptivno podvozje M, z nastavljivo trakcijo M Traction Control ter integriranim zavornim sistemom M Compound, serijsko z rdečimi čeljustmi. Na voljo so tudi keramične zavorne.
Serijska so kovana M platišča (19-palčna spredaj, 20-palčna zadaj) z možnostjo izbire med športnimi in dirkaškimi pnevmatikami.
Bogata uporaba karbona in ekskluzivni dodatki
M2 CS ima številne karbonske elemente: streho, zadnji difuzor, spojler v slogu "račjega repa" in sprednji razdelilnik. Spredaj izstopa črna M maska z značilnimi ledvičkami, zadaj pa štiri mat črne izpušne cevi.
Na voljo so štiri barvne izvedbe: Sapphire Black, Velvet Blue, Brooklyn Grey in Portimao Blue.
Notranjost z dirkaškim pridihom
Kabina vključuje karbonske školjkaste sedeže z logotipom CS, alcantara volan z rdečim označevalcem, karbonsko sredinsko konzolo in M usnjene pasove. Serijsko so vključeni tudi dvo-conska klima, Harman Kardon ozvočenje, BMW Live Cockpit Professional z navigacijo, Head-Up prikazovalnik in digitalni zaslon BMW Curved Display z operacijskim sistemom BMW OS 8.5.
Tehnologija za vsakodnevno rabo in varnost
Serijska oprema vključuje asistenta za parkiranje, opozorilo na trk, nadzor mrtvega kota, tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, ter napredno polavtomatsko vožnjo (opcijsko). Na voljo sta tudi M Drift Analyzer in M Laptimer, namenjena dirkališču.