Kot prvi v segmentu ponuja tudi sedem sedežno različico. Pa še precej več ...
Novi Citroen C3 Aircross zdaj temelji na cenovno ugodni platformi Stellantis Smart Car, ki ponuja različne pogonske sklope: ne-hibridne, blagohibridne in povsem električne.
Med konkurenti so sestrski model v prihodu Opel Frontera, Dacia Duster, MG ZS in napovedani Renault 4, so sporočili pri Citroenu pred predstavitvijo C3 Aircrossa.
C3 Aircross ima 200 mm oddaljenosti od tal. Pri dolžini 4390 mm je za 230 mm daljši od trenutne različice, z daljšo medosno razdaljo za lažji dostop do zadnjih vrat. Tretja vrsta dveh sedežev, ki se zložita posamezno, je namenjena predvsem otrokom (ali odraslim na kratkih vožnjah).
Notranjost je popolnoma preoblikovana. Projicirni zaslon prikazuje informacije na traku pod vetrobranskim steklom, medtem ko je 10,25-palčni osrednji zaslon na voljo pri višjih različicah. Osnovni modeli imajo sponko za pritrditev mobilnega telefona.
Osnovni C3 Aircross poganja trivaljni bencinski motor z 100 KM; blagi hibrid z 48-voltnim sistemom ponuja 136 KM. Popolnoma električni modeli imajo 83-kilovatni električni motor s 44 kilovatno-litij-železovo fosfatno (LFP) baterijo podjetja Svolt. Doseg je približno 300 km, odvisno od certifikacije; model z dosegom 400 km in večjo, 54-kWh baterijo bo na voljo v začetku leta 2025.
Zunanjost C3 Aircrossa je bolj SUV-jevska kot pri trenutnem modelu, z navpično masko, ki je navdihnjena s konceptom Oli, in visokim, horizontalnim pokrovom motorja, ki je značilen za C3. "Vse je novo v primerjavi s trenutnim C3, je bolj škatlast, bolj robusten,” je dejal oblikovalec Antoine Gaillot-Drevon.
Novi Citroën C3 Aircros spada v najbolj množičen evropski segment, s 795.643 prodanimi vozili do aprila, kar je 9,2-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem leta 2023, kažejo podatki podjetja Dataforce. Segment vodi Toyota Yaris Cross s 65.697 prodanimi vozili. V tem obdobju je bilo prodanih 25.099 C3 Aircrossov, še kažejo podatki Dataforce.
Pri Citroënu so napovedali, da se bo začetna cena osnovne različice C3 z 1,2-litrskim bencinskim motorjem v Franciji začela pri 19.400 evrih. Cena blagega hibrida bo 25.500 evrov, medtem ko bo popolnoma električna različica stala 27.400 evrov.
Preberite še: