Cupra Terramar: Drznejši od koncernskih "bratov"?

5. 9. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Cupra s Terramarjem nadaljuje "oblikovalski pohod" ki ga je začela s prenovo Leona in Formentorja. Bo to dostojen naslednik Tarraca?

Cupra je z lansiranjem novega modela Terramar pripravila zamenjavo za športnega terenca Tarraca. Novi SUV, ki nosi ime po legendarni dirkaški stezi v Barceloni, obljublja edinstveno kombinacijo zmogljivosti, drznega dizajna in napredne tehnologije. 

Preberite še:

cupra, terramar, suv, španija
Cupra

Oblikovalci so se odločili za agresivne linije, značilne za Cuprine modele, ki poudarjajo športni značaj vozila. Sprednja maska je široka in izrazita, kar vozilu daje značilno prepoznaven videz in sovpada s Cuprinimi oblikovalskimi smernicami, ki so jih začrtali ob prenovi Leona in Formentorja.

Zadaj Terramarja zaznamujejo luči, povezane s svetlobno letvijo, ki se na sredini združuje v Cuprin logotip. Vse skupaj avto optično razširi, to pa je še ena od lastnosti, ki jih je Cupra tudi že predstavila pri prenovljenih Leonu in Formentorju. Notranjost združuje poznane koncernske elemente, tako da, razen oblikovnih značilnosti, večjih presenečenj ni. Digitalni merilniki in slabih 13 palcev velik osrednji zaslon so poznana konfiguracija, so pa v notranjosti uporabili tudi lepo bero recikliranih materialov. 

cupra, terramar, suv, španija
Cupra

Glede na to, da Terramar pripada Cupri, pri kateri je v ospredju športnost, k temu stremi tudi pogonski nabor. Vsi motorji so bencinski in vsi imajo električno podporo. Gre za koncernsko poznane motorje, paleta pa se začenja z 1.5 litrskim eTSI motorjem, ter nadaljuje z dvema dvo litrskima turbinskima agregatoma s 150 in 194 kilovati moči (204 in 265 KM), pri čemer je slednji kombiniran tudi s štiri kolesnim pogonom in nosi oznako VZ.

Ne manjkata niti priključna hibrida. Osnova obeh je 1.5 litrski motor, v kombinaciji z električnim motorjem pa zmoreta 150 oziroma 200 kilovatov, električni domet pa presega 100 kilometrov.

cupra, terramar, suv, španija
Cupra

Kar se prostornosti tiče velja omeniti prtljažni prostor, ki meri od 540 do 630 litrov, če pa boste posegli po priključnem hibridu, pa se boste morali zadovoljiti s 140 litri manj.

4,52 metra dolgi športni terenec, ki je nastal na platformi MQB Evo, bo pri nas sicer na voljo v začetku prihodnjega leta. Nastajal pa bo na isti proizvodnji liniji kot bratranec (brat?) Audi Q3 in sicer v madžarskem Györu. Slovenskih cen sicer še ni, je pa znano, da se bo Terramarjev cenik v Nemčiji začel pri 43.020 evrih (1.5 eTSI). Močnejši dvo litrski motor s štiri kolesnim pogonom bo na voljo od 55.795 evrov, medtem ko bo močnejši priključni hibrid veljal vsaj 56.310 evrov.

Nemška avtomobilska industrija vztraja v strmem padcu. To so zadnje številke ...

Novo na Metroplay: "Praktično vse plačujem s telefonom ali uro!" | Aleš Petejan, Mastercard Slovenija