Novo poglavje za Fiat - 500X

Za nami je testna vožnja z novim Fiatom 500X, za katerega pri Fiatu pravijo, da ni izpeljanka iz malega Fiata 500. Kaj torej je?

12. 11. 2014

Že oblikovno da 500X vedeti, da se od osnovnega malčka razlikuje tako po obliki, velikosti in tudi namembnosti. Že z oznako X pa dodatno razkriva, da je lahko avto, s katerim boste brez težav premagali ne le makadamske kolovoze ampak tudi kakšno precej bolj neutrjeno cesto. 500X je trenutni edini italijanski križanec in na to so pri ponosni in to celo upravičeno.

Čeprav ni izpeljanka iz malega 500, pa nanj seveda močno spominja. Če ne toliko z obliko, pa gotovo z nekaterimi oblikovnimi, karoserijskimi in tehničnimi detajli. In to ne le na sedanji model 500, temveč na tudi tistega prvega, s katerim so se vozili naši dedki in babice.

500X bo ob začetku prodaje na voljo z dvema bencinskima in dvema dizelskim motorjema. Bencinska izbira bo omejena na 1,4 litrski turbobencinski motor s 140 'konji, prednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter 1,6-litrski motor s 110 'konji', prednjim pogonom in petstopenjski ročni menjalnik. Ljubitelji dizelskih motorjev bodo lahko izbirali med 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem s 120 'konji', prednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter 2,0-litrskim turbodizlom s 140 'konji', odličnim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

V Italiji je Fiat 500X že mogoče naročiti, čeprav se uradna prodaja, tako kot v Sloveniji, začne šele v začetku prihodnjega leta. Tako slovenske cene še niso znane, so pa Italijanske, pri čemer je za 500x z 1,6litrskim bencinskim motorjem (110 'konj', prednji pogonom in petstopenjski ročni menjalnik) potrebnih vsaj 17.500 evrov.

Marsikomu se bo zdela cena kar visoka, a kot smo že v uvodu povedali, 500X ni izpeljanka, je povsem nov avto, s katerim si Fiat veliko obeta. Morda pa bo slovenska cena bolj prijetna...(SP)

Vse o novem Fiatu 500X boste lahko prebrali v 27. številki Avto magazina, ki izide 27. novembra!